Camber plates

Re: Camber plates

Postprzez motoszajbus » 28 lip 2012, o 20:32

ustaw najpierw zbieznosc i daj znac czy odbijanie kiery sie poprawilo
a te dziwne dzwieki to pewnie jest tak jak pisze przedmowca :rockon:
Avatar użytkownika
motoszajbus
Touge Drifter
 
Posty: 167
Dołączył(a): 18 mar 2011, o 10:20
Lokalizacja: Radom

Re: Camber plates

Postprzez Nikikin » 29 lip 2012, o 15:09

Sprawdź czy sprężyna nie wadzi ci o kielich.
Bo w E30 na ori ladze przy max negatywie sprężyna oprze się o kielich i wtedy będzie strzelała przy skręcaniu.
Avatar użytkownika
Nikikin
Touge Drifter
 
Posty: 406
Dołączył(a): 29 wrz 2011, o 15:31
Lokalizacja: Kielce

Re: Camber plates

Postprzez Czarczi330 » 29 lip 2012, o 16:02

no dobra to ja mam pytanie ;D
camber platy silver projectu i przy skrecaniu kierownicy kreci sie cala laga w amortyzatorze a nie lozysko w camberze . Gwint bilstein sygnowany dla ac schnitzer do e36 wlozony do e30 . Jakies sugestie czemu tak sie dzieje ?
Czarczi330
Touge Drifter
 
Posty: 157
Dołączył(a): 5 maja 2012, o 18:20
Lokalizacja: Łódź

Re: Camber plates

Postprzez Czarczi330 » 29 lip 2012, o 16:20

coeldrift napisał(a):Do dupy cambery :-)) Kup sobie poduszki od M3 i będziesz bardziej zadowolony.

a poduszki od m3 tez sie tak wybijaja do gory jak zwykle poduchy ? a umnie na twardym zawieszeniu , przednie poduszki wypychaja sie juz do gory a przejechalem na nich moze z 3 tys km , wiec jesli poduchy od m3 tez tak maja to odpadaja w przedbiegach . Dlaczego lozysko w camberze nie chce sie krecic skoro o nic nie opiera , sprezyna od gwintu tez sie nigdzie nie opiera ?
Czarczi330
Touge Drifter
 
Posty: 157
Dołączył(a): 5 maja 2012, o 18:20
Lokalizacja: Łódź

Re: Camber plates

Postprzez BLACHA » 29 lip 2012, o 16:43

Czarczi330 napisał(a):
coeldrift napisał(a):Do dupy cambery :-)) Kup sobie poduszki od M3 i będziesz bardziej zadowolony.

a poduszki od m3 tez sie tak wybijaja do gory jak zwykle poduchy ? a umnie na twardym zawieszeniu , przednie poduszki wypychaja sie juz do gory a przejechalem na nich moze z 3 tys km , wiec jesli poduchy od m3 tez tak maja to odpadaja w przedbiegach . Dlaczego lozysko w camberze nie chce sie krecic skoro o nic nie opiera , sprezyna od gwintu tez sie nigdzie nie opiera ?


Odkręć całą kolumne i sprawdz czy jesteś w stanie ruszyć camberem ręką, musi się lekko kręcić. Jeśli się nie kręci to sprawdz gdzie źle poskładałeś a jak jeszcze to nie pomoże to oddaj bo się do niczego nie nadają...

Jeśli po 3tys km poduchy ci do góry powychodziły to albo lipe kupiłeś albo na max twardym zawieszeniu po jakichś wertepach napierasz non stop :lol:
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: Camber plates

Postprzez szoperson » 29 lip 2012, o 17:22

a nie trzeba sie pobawic ta regulacja ktora jest pod spodem cambera?
szoperson
Amator
 
Posty: 13
Dołączył(a): 24 kwi 2011, o 00:39
Lokalizacja: milanówek

Re: Camber plates

Postprzez Darek DTS » 29 lip 2012, o 18:54

Czarczi330 napisał(a):no dobra to ja mam pytanie ;D
camber platy silver projectu i przy skrecaniu kierownicy kreci sie cala laga w amortyzatorze a nie lozysko w camberze . Gwint bilstein sygnowany dla ac schnitzer do e36 wlozony do e30 . Jakies sugestie czemu tak sie dzieje ?

Tak jest ponieważ tulejki przez które przechodzi koniec amortyzatora nie są odpowiednio ciasne i obraca się amor ze sprężyną zamiast łożysko.
Też tak miałem , dokręciłem bardziej tą jedną dużą nakrętkę od góry i spryskałem łożysko preparatem WD , pomogło.
A zapomniałem jeszcze o jednym dodać , wcześniej miałem tak duży kąt pochylenia amora że tależyk który jest w gwincie (trzyma od góry sprężyne) ocierał mi o camber , to tez może powodować gorszą prace łożyska. Ja rozwiązałem ten problem przy okazji , dystansami które dołożyłem pomiędzy kielichem a camberem.
Zrobiłem to dlatego że miałem za nisko auto nawet na najbardziej rozkręconym gwincie. Zmieniłem sobie przy okazji mocowanie cambera żeby zmniejszyć kąt pochylenia koła.
Tym którzy tego nie mają proponuję włożyć podkładkę pomiedzy talerzyk trzymający sprężynę gwintu a camber.
Avatar użytkownika
Darek DTS
Touge Drifter
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 cze 2010, o 21:44
Lokalizacja: DriftTeamSłupsk

Re: Camber plates

Postprzez Misior » 29 lip 2012, o 20:35

Ja u siebie mam podkładkę pomiędzy camberem a górnym talerzykiem sprężyny, nic nigdzie nie obciera a też sprężyna mi się kręci a górny talerzyk stoi razem z łożyskiem w camberze.
Coś mi się widzi że będzie z tego lipa.
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Camber plates

Postprzez Grzesi(E30)k » 29 sie 2012, o 15:25

Proszę ludzi użytkujących cambery Silver Project o opinię na temat ich wytrzymałości ,a chodzi o samo łożysko.

Warto wydawać na to złotówki? Nie ma problemów że mi zaraz się to wysypie bo strzale w jakiś dołek etc?

Bo już opadają mi ręce i jedynym wyjściem będzie kupno camberów K-Sporta bo na te chyba nikt nie narzeka?
Avatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Touge Drifter
 
Posty: 116
Dołączył(a): 30 lip 2009, o 22:50
Lokalizacja: B-stok

Re: Camber plates

Postprzez Bartezz » 8 mar 2013, o 19:28

odswieże temat poniewaz zastanawiam sie nad zakupem camberow silvera do gwintu Mts,warto?czy lepiej szukac czegoś innego czy poprostu założyc poduszki z m3 e36?
pozdr
Avatar użytkownika
Bartezz
Touge Drifter
 
Posty: 460
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 22:17
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Camber plates

Postprzez taskus » 4 maja 2015, o 21:46

Witam wszystkich, odgrzebujemy temat!~:D


minęły już lata od kiedy silver project wypuścił camber plate'y z łożyskami sferycznymi, więc myślę, że powinno się zebrać trochę wartościowych opinii po długoterminowym użytkowaniu :) Ktoś mógłby się wypowiedzieć?

Pojawiło się także takie cudo w internetach:
http://olx.pl/oferta/camber-plates-3d-s ... 77188105dd

Obrazek


Ktoś ma, ktoś się wypowie??

Mój problem polega na tym, że nie chce obniżać auta, a seryjne acentryczne poduszki z M3 to ponad 1000zł.

Mam racje, że po założeniu klasycznych camber platów (czytaj silver project, k-sport) przód zglebi się o jakieś 20-25mm? mówimy o poczciwej E30 w razie czego ;)

Te cambery jak i każde inne są że tak powiem sztywne, ori wyglądają jak zatopione w jakiejś gumie, mam rację, że to wpłynie na hałas itp?


pozdrawiam!
taskus
Amator
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4 maja 2015, o 21:32
Lokalizacja: Wrocław

Re: Camber plates

Postprzez menzuramenzura » 30 maja 2015, o 20:08

Mogę się wypowiedzieć w kwestii camberów "dr1ft-one(kropka)com" (taka nalepka jest na camberach). W środku zastosowano chińskie ge20 2rs i tulejkę z kołnierzem zeby zejść ze średnicy 20 do średnicy sztycy w amorku-14mm. Przy większych wychyleniach (większy negatyw koła+ skręcanie prawo/lewo jak to w drifcie) kołnierz owej tulejki zawadza o seger zabezpieczający oraz o uszczelnienia łożyska. Tulejka pasowana jest w GE z luzem a nie na wcisk- jest przy tym o 1mm krótsza od szerokości GE, więc żeby nie obracały sie względem siebie to podczas składania kolumny w całość należy dokręcać główną nakrętkę bez żadnej podkładki. Wtedy dół nakrętki po prostu ordynarnie wrzyna się w łożysko i tą tulejkę uniemozliwiając wzajemny obrót. Cambera nie da się założyć bezpośrednio na górne gniazdo sprężyny, należy najpierw podłożyć tulejkę/podkładki żeby odsunąć camber od gniazda sprężyny. A i tak ch## wielki bo łozyska w camberze stawiają opór (po opuszczeniu na koła) i podczas jazdy kierownica wolno odbija. Doraźną poprawę przyniosło odtuningowanie i założenie seryjnych górnych poduszek z łożyskami tocznymi. Na próbę założę do tych camberów łożyska toczne wahliwe 1202, mam już niesmak do tych chińskich uniballi.
Koniec epopei:)
menzuramenzura
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 7 wrz 2010, o 21:26
Lokalizacja: Łódź

Re: Camber plates

Postprzez wieprzowina.pl » 31 maja 2015, o 12:46

jak dla mnie cambery ze zdjęcia na tor są super, zrobiłem sobie podobne (trochę brzydsze) bo chińskie z przesuwaniem łożyska po płytce mi się rozpadły, na pewno będzie bardziej twardo :)
wieprzowina.pl
Touge Drifter
 
Posty: 136
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 16:39
Lokalizacja: krapkowice

Poprzednia strona

Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości