e30 , dziób , szkielet pod chłodnicę.

Wybór i przygotowanie nadwozia oraz wnętrza pojazdu od strony technicznej, i stylistycznej.

e30 , dziób , szkielet pod chłodnicę.

Postprzez BORKOS12345 » 14 cze 2013, o 21:55

Witam
Posiadam BMW e30 , autko wpadło do rowu dziobem i wszystko od kielichów do przodu poszło do góry . Cały przód się zadarł i pogiął... kielichy całe, gdzieś na wysokości właśnie końca kielichów.

teraz mam pewną wizję... żeby nie kupować całego pasa oryginalnego , starego wycinać i spawać na nowo czy przykręcać jak kto woli...
Tylko skonstruować szkielet, szkielet który będzie trzymał lampy wiatraki chłodnice i zderzak. wiadomo ciężko będzie ustawić ale czy nie lepiej ?
Kupić jakieś rury stalowe i ciąć spawać ciąć wyginać.
E30 ten pas mają łączony na stałe, widziałem wiele projektów gdzie zazwyczaj przy wkładaniu czegoś większego tego pasa nie było... za każdym razem spawają go w tych projektach?

Czy szkielet to dobra opcja czy pod prostować to i z jakiejś innej e30 wspawać nowy przód.

podłużnica wygląda tak ( tam jest kielich i podłożnica , widok tak jakby z profilu od środka bez silnika)
Obrazek
Martwię się jeszcze czy przypadkiem całe auto nie zostało przegięte, ale to raczej mało prawdopodobne, auto spadło na dziób do rowu i właśnie to zrobiło z przodem auta ale kielichy silnik wyglądają raczej że są na swoim miejscu. i przód auta się zadarł , te podłużnice itd.

Dzięki za
:
BORKOS12345
Clutch Burner
 
Posty: 30
Dołączył(a): 19 lis 2012, o 12:14
Lokalizacja: Polska

Re: e30 , dziób , szkielet pod chłodnicę.

Postprzez lipass » 14 cze 2013, o 23:35

BORKOS12345 napisał(a):Martwię się jeszcze czy przypadkiem całe auto nie zostało przegięte, ale to raczej mało prawdopodobne, auto spadło na dziób do rowu i właśnie to zrobiło z przodem auta ale kielichy silnik wyglądają raczej że są na swoim miejscu.

sprawdź wg:
Obrazek
Avatar użytkownika
lipass
Touge Drifter
 
Posty: 232
Dołączył(a): 30 cze 2009, o 09:14
Lokalizacja: WK

Re: e30 , dziób , szkielet pod chłodnicę.

Postprzez BORKOS12345 » 15 cze 2013, o 10:01

Ciężko będzie po tym schemacie to sprawdzić tak w praktyce no ale zobaczymy.
a jak z tym pasem przednim ?
BORKOS12345
Clutch Burner
 
Posty: 30
Dołączył(a): 19 lis 2012, o 12:14
Lokalizacja: Polska

Re: e30 , dziób , szkielet pod chłodnicę.

Postprzez Janosik » 15 cze 2013, o 10:39

Masz klatkÄ™?
Avatar użytkownika
Janosik
Touge Drifter
 
Posty: 238
Dołączył(a): 21 lut 2011, o 17:57
Lokalizacja: Wieleń

Re: e30 , dziób , szkielet pod chłodnicę.

Postprzez BORKOS12345 » 15 cze 2013, o 17:20

bez klatki
BORKOS12345
Clutch Burner
 
Posty: 30
Dołączył(a): 19 lis 2012, o 12:14
Lokalizacja: Polska

Re: e30 , dziób , szkielet pod chłodnicę.

Postprzez RustyE30 » 16 cze 2013, o 09:23

Dasz radę to zrobić.Zostawiasz wneki na swiatła,srodek wycinasz.2 mocujące śruby zderzaka masz po bokach,Maskę zrobisz na zapinki i po sprawie.
Ale najpierw pomierz to wszystko wg schematu.Ja sobie oduściłem jedna budę-wydawało mi się że była ok,ale znajomy blacharz znalazł mi miejsca przełamania karoserii,czego ja nie zauważyłem i dałem spokój.
Avatar użytkownika
RustyE30
Król Ronda
 
Posty: 88
Dołączył(a): 2 lis 2012, o 08:48
Lokalizacja: Wrocław

Re: e30 , dziób , szkielet pod chłodnicę.

Postprzez BORKOS12345 » 16 cze 2013, o 10:58

a tych podłużnic które narysowałem , już ich nie będę prostował, tzn odginał je z powrotem do dołu i delikatnie wyciągał. bo w summie nie jest mi potrzebne żeby to pięknie wyglądało a auto jeździ po prywatnym placu gdzie czołowych raczej nie ma.
lekko to wzmocnie i po prostu już tak zostanie.
silnik, mam wrażenie ze jest tak jakby pod katem , do dołu ostatnim cylindrem w stronę skrzyni, ale patrzyłem na zdjęcia to one chyba tak mają.
BORKOS12345
Clutch Burner
 
Posty: 30
Dołączył(a): 19 lis 2012, o 12:14
Lokalizacja: Polska


Powrót do Nadwozie i wnętrze pojazdu

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron