Witam.Wziąłem się za wywalanie szybra i stanąłem na tym,że nie wiem jak wyjąć tą prowadnicę i wzmocnienie? to jest przyklejone do dachu? jest tam chyba na około sześć łapek,je trzeba odciąć czy odwiercić ? Jak się za to zabrać? bo szczerze to już w jednym miejscu mam wybitą blaszkę na dachu przez moje "próby".
Jeśli tak, to nic nie powinno być przyklejane. Jest straszny dostęp ale wszędzie są śrubki. Najlepiej wziąć kogoś do pomocy bo inaczej żelastwo (16kg) spada na łeb. Poniżej schematy:
ehh zapomniałem dopisać że E30 ok,szyber usunięty i wszystkie prowadnice,ale co z tym całym wzmocnieniem które pozostało? Wycina się to? chodzi mi o tą płytę w której porusza się szyber.Najwyżej jutro cyknę foto,ale jak się nie mylę to pamiętam jak kiedyś chyba Coel pisał że też to usuwał.
Masz tam cztery blaszki do odcięcia (dwie z przodu, dwie z tyłu, prawie po rogach). Do tego na środkowym wzmocnieniu dachu masz po 5 zgrzewów na stronę (czyli 10 zgrzewów). Reszta jest już przyklejona do dachu na klej.
Dookoła dziury po szyberdachu raczej odetnij bo jak zaczniesz odrywać tam klej to wszystko może się pogiąć.
Nikikin napisał(a):Reszta jest już przyklejona do dachu na klej.
Nie koniecznie, zależy ile ma cierpliwości. Ja najpierw usunąłem wzmocnienia a klej nagrzałem opalarką i wszystko elegancko odeszło, później nitro i jest igła