Laminaty E30 Kombi

Wybór i przygotowanie nadwozia oraz wnętrza pojazdu od strony technicznej, i stylistycznej.

Laminaty E30 Kombi

Postprzez drift_kombi » 9 gru 2013, o 16:06

Szperałem trochę w necie i nie znalazłem laminatów do Bmw e30 kombi. Jednak udało mi się znaleźć kolesia które takie zrobi (tylne drzwi i tylna klapa). Jednak problem jest taki że jemu nie opłaca się robić formy dla dwóch kombiaków. Moim zadaniem jest znalezienie osób chętnych na takie części. Cena tych drzwi i klapy będzie jak za przeciętne laminaty.Gdy będą chętni dowiem się co i jak dokładnie.
Jednak jeżeli ktoś ma dostęp do drzwi tylnych i klapy wykonanych z laminatu lub wie gdzie można je dostać proszony jest o kontakt. :)
drift321@o2.pl
Avatar użytkownika
drift_kombi
Amator
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 gru 2013, o 15:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Laminaty E30 Kombi

Postprzez gimon-movies » 9 gru 2013, o 17:13

Przecież tylna klapa po wycięciu dobrym waży prawie tyle co laminat, po co przepłacać?
Avatar użytkownika
gimon-movies
Touge Drifter
 
Posty: 468
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 20:25
Lokalizacja: Wrzosowo

Re: Laminaty E30 Kombi

Postprzez drift_kombi » 9 gru 2013, o 19:08

Chyba tak trzeba będzie zrobić. Ale dalej jest problem z drzwiami.
Avatar użytkownika
drift_kombi
Amator
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 gru 2013, o 15:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Laminaty E30 Kombi

Postprzez Black Dog » 9 gru 2013, o 21:40

Jak masz klatkę to też idzie sporo z nich wyciąć a szyba z poli :)
Avatar użytkownika
Black Dog
Touge Drifter
 
Posty: 159
Dołączył(a): 3 gru 2010, o 21:43
Lokalizacja: Siemianowice Åšl.

Re: Laminaty E30 Kombi

Postprzez e30 owner » 10 gru 2013, o 00:11

A po co taka walka o każdy kilogram?? Powycinać co można, resztę potraktować otwornicą, szyba z poliwęglanu i będziesz zadowolony :) Najwięcej waży szyba, przynajmniej takie miałem odczucie jak robiłem u siebie, powycinane i powiercone drzwi ważyły niewiele, lekko obracały się na zawiasach, po założeniu szyby już dużo ciężej.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Laminaty E30 Kombi

Postprzez drift_kombi » 10 gru 2013, o 08:42

Chodzi o to ze mam silnik 2,8l i jest troche malo mocy. Wymienilem kolektor zrobilem dolot j wylot, ale nadal troche malo, wiec postanowilem zejsc z kilogramow. Klatka jest, szyby z poli tez sa juz w planach. Uwazacie zeby jakie czesci powycinac?
Avatar użytkownika
drift_kombi
Amator
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 gru 2013, o 15:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Laminaty E30 Kombi

Postprzez e30 owner » 10 gru 2013, o 14:03

Powiercić, pociąć wszystko przed przednią osią i za tylną osią. Wyciąć podłogę bagażnika (tylko całą podłogę nie tylko koło zapasowe) i zaślepić "czymś lekkim" najlepiej blachą alu plus radełkowanie (tak to się chyba nazywa) takie wygniecenia usztywniające. To samo tyczy się bocznych kieszeni w bagażniku. Wyciąć i zaślepić blachą alu. Zamiast blachy alu może być cienki poliwęglan, chodzi o to żeby dym nie leciał do środka. Otwornica w rękę i wiercisz podłużnice ZA tylną osią, podobnie pas tylny. Kup poszerzenia "m-3" i fragmenty poszycia które zasłonią wytnij, będzie tego poszycie błotnika i poszycie drzwi tylnych. Przednie błotniki i maska z laminatu, pas przedni - "otwornica motorsport", podobnie podłużnice DO przedniej osi, fartuchy z boku w komorze silnika - "diaks motorsport". Przednia połowa nadkola - też można wyciąć jak jest klatka, ale syfi się wszystko na potęgę. Ze dwa wiadra blachy jest spokojnie do wyjęcia może. No i belki za zderzakami do wywalenia, one obie ważą z 20 kilo. Zderzaki na zapinki czy inne śrubki.

Jak chcesz to wpadnij do mnie to ogarniemy sprawÄ™ :) Masz niedaleko :)

EDIT: Jeszcze pas dolny można wyciąć pod "noskiem", Pozbywasz się praktycznie 90% tego elementu, zostaje tylko kawałek blaszki między grillem a zderzakiem. W przypadku wycięcia podłogi bagażnika i pasa dolnego wypadałoby zastosować co najmniej dokładki m-technik 2, laminatowe z alledrogo żeby nadwozie wyglądało mniej więcej seryjnie. Do tego wywalić można odboje zderzaków - te elementy do których przykręca się zderzaki, zastępujesz je kawałkiem blaszki ze śrubką i do tego przykręcasz zderzaki.
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze

Re: Laminaty E30 Kombi

Postprzez drift_kombi » 12 gru 2013, o 01:06

Dzięki za bardzo szczegółową wypowiedź. :) Miałem taki pomysł by właśnie powycinać wszystko jak napisałeś, ale wiele osób stwierdza że auto po takim odchudzeniu nie będzie miało trakcji by się odepchnąć i że masa z tyłu jest potrzebna do przerzuceń. I nie wiem za bardzo co myśleć o tym.
Avatar użytkownika
drift_kombi
Amator
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 gru 2013, o 15:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Laminaty E30 Kombi

Postprzez e30 owner » 12 gru 2013, o 01:12

Ale jak tak wytniesz samochód jak opisałem, to zdejmiesz może z 50 - 70kilo. Siwego e30 ważyło 880kilo pdobno, i jakoś się przerzucało i jakoś się odpychało, a miało "tylko" s14 pod maską :) Więc dawaj śmiało, a jak nie poradzisz sobie to z kolegą zrobimy na dwa diaksy małą orkiestrę :D I będziesz zadowolony :)
Avatar użytkownika
e30 owner
Touge Drifter
 
Posty: 2034
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 23:16
Lokalizacja: mazowsze


Powrót do Nadwozie i wnętrze pojazdu

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości