Powiercić, pociąć wszystko przed przednią osią i za tylną osią. Wyciąć podłogę bagażnika (tylko całą podłogę nie tylko koło zapasowe) i zaślepić "czymś lekkim" najlepiej blachą alu plus radełkowanie (tak to się chyba nazywa) takie wygniecenia usztywniające. To samo tyczy się bocznych kieszeni w bagażniku. Wyciąć i zaślepić blachą alu. Zamiast blachy alu może być cienki poliwęglan, chodzi o to żeby dym nie leciał do środka. Otwornica w rękę i wiercisz podłużnice ZA tylną osią, podobnie pas tylny. Kup poszerzenia "m-3" i fragmenty poszycia które zasłonią wytnij, będzie tego poszycie błotnika i poszycie drzwi tylnych. Przednie błotniki i maska z laminatu, pas przedni - "otwornica motorsport", podobnie podłużnice DO przedniej osi, fartuchy z boku w komorze silnika - "diaks motorsport". Przednia połowa nadkola - też można wyciąć jak jest klatka, ale syfi się wszystko na potęgę. Ze dwa wiadra blachy jest spokojnie do wyjęcia może. No i belki za zderzakami do wywalenia, one obie ważą z 20 kilo. Zderzaki na zapinki czy inne śrubki.
Jak chcesz to wpadnij do mnie to ogarniemy sprawÄ™
Masz niedaleko
EDIT: Jeszcze pas dolny można wyciąć pod "noskiem", Pozbywasz się praktycznie 90% tego elementu, zostaje tylko kawałek blaszki między grillem a zderzakiem. W przypadku wycięcia podłogi bagażnika i pasa dolnego wypadałoby zastosować co najmniej dokładki m-technik 2, laminatowe z alledrogo żeby nadwozie wyglądało mniej więcej seryjnie. Do tego wywalić można odboje zderzaków - te elementy do których przykręca się zderzaki, zastępujesz je kawałkiem blaszki ze śrubką i do tego przykręcasz zderzaki.