sedan a klatka bezpieczeństwa

Wybór i przygotowanie nadwozia oraz wnętrza pojazdu od strony technicznej, i stylistycznej.

sedan a klatka bezpieczeństwa

Postprzez piterkaaa » 19 sty 2017, o 08:57

Witam, od pewnego czasu noszę się z zamiarem wstawienia do mojego e36 sedan klatki, auto do tej pory było upalane okazyjnie, lecz w tym sezonie chcę poważnie zaatakować treningi a kto wie, może i zawody. Do tej pory każde moje auto było wydmuszką ale bez klatki, no ale człowiek się starzeje i zaczyna myśleć o bezpieczeństwie :P W związku z tym mam pytanie, przestudiowałem załącznik J i wiem, jak powinna klatka wyglądać, jednak osobiście z pewnych względów chciałbym by klatka w moim samochodzie przypominała te z wyścigów aut turystycznych (zabudowa tylnej części). Od jednej z firm którą poprosiłem o wycenę, otrzymałem informacji, że tak zbudowana klatka nie przejdzie BK (gięte wzmocnienia tylne). Czy to prawda? Skoro taki typ klatki stosowany jest w wyścigach aut turystycznych, to myślę, że powinien być również dozwolony w drifcie. Jeśli faktycznie należy trzymać się stricte załącznika J, to czy element zaznaczony na czerwono na zdjęciu można potraktować jako podpory tylne a resztę jako dodatkowe wzmocnienia? Czy takie coś również nie przejdzie na BK?

Obrazek
Avatar użytkownika
piterkaaa
Clutch Burner
 
Posty: 44
Dołączył(a): 24 sie 2010, o 11:19
Lokalizacja: Kraków

Powrót do Nadwozie i wnętrze pojazdu

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości