No wiec jak powiedzialem tak zrobilem
naba mojej produkcji:
sposob na wykonanie to wyciecie tulei z wieloklinem ze startej kierownicy. tulej ma "kołnierz" wtopiony w aluminiowy stelaz kierownicy. nie da sie jej wybic zeby nie uszkodzic wiec odcialem ramiona kierownicy i nacialem pozostalosc wzdluz osi tuleji. przecinakiem dwa uderzenia i bez problemu odchodzi alu od tulei. jako mocowanie do naby posluzyla wytoczona podkladka ze stali 5mm z otworem pod nakretke (sama tulej tez ma zaglebienie) podkladka jest przyspawana od strony kolumny a spawy oszlifowane zeby nic nie haczylo przy skrecaniu. otwory nawiercone i nagwintowane pod rozstaw rozpinki i gotowe (trzeba jedynie dac plaska nakretke lub stoczyc seryjna zeby nie wystawala z naby.
naba taka jest alternatywa do plaskiej naby nrg za 500zl ale ma pewna wade - nie wspolpracuje z klaksonem oraz tasma kierownicy (nie ma rzeczy nie mozliwych wiec i to daloby sie zrobic na dobra sprawe) ale ze nie mam klaksonu wogole a tasma i tak jest zerwana wiec nie ma to dla mnie znaczenia