Strona 1 z 1

Jak prawidłowo zaspawac dyfer (WISKOZA)

PostNapisane: 29 lip 2014, o 12:14
przez drift-rak
Siema czasem niektorzy maja problemy ze zmielonymi dyframi bo spawy puszczaja wiec pokaze jak to powinno wygladac.

dyfer nalezy rozebrac i wyjac sam mechanizm roznicowy. przy spawaniu nalezy uwazac aby nie przegrzac lozysk wiec albo okladam mokra szmata albo sciagam łożyska

z obudowy mechanizmu wyjmuje sama wiskoze i przyspawuje najpierw talezyk do obudowy nastepnie trzeba do srodka ułożyc i zaspawac nalezy satelity miedzy soba w "krzyzaku" z obu stron. kolejnym krokiem jest wlozenie wiskozy i skrecenie obudowy. takie polaczenie juz blokuje dyfer na tyle ze nie ma mozliwosci sie "zmielic" ale w polecam zaspawac wiskoze przez otwory w obudowe ktora ja dociska do mechanizmu roznicowego.
podczas przylapywania TRZEBA w mechanizm wlozyc wewnetrzne czesci polosi tzw "sloneczka"
spawam migomatem o mocy 200A na maks pradzie takze taki maly blacharski moze nie dac rady przetopic odpowiednio. gaz oslonowy argomix 20%

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek