Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Elektryka, opony, dobór felg itd.

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez maju » 24 maja 2013, o 18:17

dzidzia24 napisał(a):
Filmik z działania wskaźników:
http://www.youtube.com/watch?v=c5GlIgrZZHg


Nie za niskieciśnienie oleju masz na wolnych obrotach? :shock: Wydaje mi się że powinno byc minimum 2

Wiem że jest za niskie, mam drugą pompę oleju i musze ją sprawdzić czy dobrze podaje i będzie podmianka
Avatar użytkownika
maju
Touge Drifter
 
Posty: 309
Dołączył(a): 2 wrz 2009, o 17:55
Lokalizacja: Skierniewice

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez piotras155 » 26 maja 2013, o 09:33

bardzo słabo reaguje ciśnienie na dodanie gazu :shock: u mnie normalnie tylko dodam gazu delikatnie leci na 5 barów
Avatar użytkownika
piotras155
Touge Drifter
 
Posty: 313
Dołączył(a): 6 sie 2009, o 16:15
Lokalizacja: Poznań

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez Binio » 26 maja 2013, o 12:08

lipek7 napisał(a):Dlaczego w misce to zły pomysł? W trójnik też nie polecam, nie ma tam praktycznie żadnego przepływu. Wydaje mi się, że albo w,misce albo okolicy podstawy filtra


W zależności od miski, jak jest czujnik owiewany powietrzem to będzie pokazywał pogodę a nie temp oleju, do tego o dziwo w powiększonych miskach oleju nissana jest tam słąba wymiana oleju (klapki)
Najlepiej na podstawce pod filtr oleju lub na układzie DO chłodnicy oleju
Avatar użytkownika
Binio
Touge Drifter
 
Posty: 401
Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 10:32
Lokalizacja: Lodz

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez Hachi » 26 maja 2013, o 13:47

Binio napisał(a):
lipek7 napisał(a):Dlaczego w misce to zły pomysł? W trójnik też nie polecam, nie ma tam praktycznie żadnego przepływu. Wydaje mi się, że albo w,misce albo okolicy podstawy filtra


W zależności od miski, jak jest czujnik owiewany powietrzem to będzie pokazywał pogodę a nie temp oleju, do tego o dziwo w powiększonych miskach oleju nissana jest tam słąba wymiana oleju (klapki)
Najlepiej na podstawce pod filtr oleju lub na układzie DO chłodnicy oleju



Ale co złego w tym że jest owiewany?? hexagonalna końcówka która wystaje na zewnątrz i tak jest izolowana od właściwego czujnika.
Avatar użytkownika
Hachi
Touge Drifter
 
Posty: 376
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 18:23
Lokalizacja: KnW-nieopodal Gliwic

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez gburodc1 » 26 maja 2013, o 14:35

Tak ale zwróć uwage ze na dole miski olej ma mniejsza temperaturę niz sprężony w obwodzie
gburodc1
Król Ronda
 
Posty: 59
Dołączył(a): 5 mar 2013, o 23:37
Lokalizacja: Żywiec

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez michalek206 » 26 maja 2013, o 16:09

koledzy czyli jakie powinno być ciśnienie oleju w dobrze rozgrzanym m30 na niskich obrotach??
Avatar użytkownika
michalek206
Touge Drifter
 
Posty: 286
Dołączył(a): 15 maja 2010, o 09:01
Lokalizacja: Kraków

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez Binio » 26 maja 2013, o 18:25

Hachi napisał(a):
Binio napisał(a):
lipek7 napisał(a):Dlaczego w misce to zły pomysł? W trójnik też nie polecam, nie ma tam praktycznie żadnego przepływu. Wydaje mi się, że albo w,misce albo okolicy podstawy filtra


W zależności od miski, jak jest czujnik owiewany powietrzem to będzie pokazywał pogodę a nie temp oleju, do tego o dziwo w powiększonych miskach oleju nissana jest tam słąba wymiana oleju (klapki)
Najlepiej na podstawce pod filtr oleju lub na układzie DO chłodnicy oleju



Ale co złego w tym że jest owiewany?? hexagonalna końcówka która wystaje na zewnątrz i tak jest izolowana od właściwego czujnika.


Takie iż praktyka z kilku aut pokazuje iż olej podczas upalania ma 50-60 stopni podczas jazdy a jak sie zatrzymasz i postoisz kilka minut z włączonymi wentylatorami na chłodnicy to podskakuje do max 70-80 stopni...
Nie mówie o teorii a sprawdzonej praktyce w kilku autach z kilkoma czujnikami i różnymi zegarami
Avatar użytkownika
Binio
Touge Drifter
 
Posty: 401
Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 10:32
Lokalizacja: Lodz

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez kortez » 20 lip 2013, o 23:18

wie ktoś jaką , od czego podstawę filtra do m30 żeby było wyjście na chłodniczkę ?
Avatar użytkownika
kortez
Touge Drifter
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 lis 2010, o 17:52
Lokalizacja: Ciechanów

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez Wiotki » 21 lip 2013, o 09:28

a jak chcesz do m30 zalozyc podstawe ? przeciez tam jest wklad .

szukaj byly ori z chlodnicami z poczatku produkcji
Wiotki
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 3 maja 2011, o 11:20
Lokalizacja: Chelm

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez Hachi » 21 lip 2013, o 14:17

Hachi napisał(a):
Binio napisał(a):
lipek7 napisał(a):

W zależności od miski, jak jest czujnik owiewany powietrzem to będzie pokazywał pogodę a nie temp oleju, do tego o dziwo w powiększonych miskach oleju nissana jest tam słąba wymiana oleju (klapki)
Najlepiej na podstawce pod filtr oleju lub na układzie DO chłodnicy oleju



Ale co złego w tym że jest owiewany?? hexagonalna końcówka która wystaje na zewnątrz i tak jest izolowana od właściwego czujnika.


Takie iż praktyka z kilku aut pokazuje iż olej podczas upalania ma 50-60 stopni podczas jazdy a jak sie zatrzymasz i postoisz kilka minut z włączonymi wentylatorami na chłodnicy to podskakuje do max 70-80 stopni...
Nie mówie o teorii a sprawdzonej praktyce w kilku autach z kilkoma czujnikami i różnymi zegarami



Nie wiem jaki masz silnik ani jak ''upalasz'' ale nie uwierzę w temp oleju na poziomie 70 stopni podczas pałowania no sorry ale mega abstrkacja. U mnie po zrobieniu 4 kółek na rondzie na odcięciu w M50 temp oleju tak podskakuje że zaczynają klepać hydroregulatory a to jest temperatura już w indeksie powyżej 110 stopni.
Avatar użytkownika
Hachi
Touge Drifter
 
Posty: 376
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 18:23
Lokalizacja: KnW-nieopodal Gliwic

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez Misior » 22 lip 2013, o 08:52

Hachi chodziło o to że z czujnikiem w misce takie głupoty pokazuje.
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Wskaźniki temperatury i ciśnienia.

Postprzez czaqqR » 25 lip 2013, o 08:02

70 st. przy wkreconym czujniku w miske tzn w korek spustowy ;/... znajomy miał tak zrobione i własnie zmienialem miesce montazu czujnika na podstawe filtra oleju ponieważ temperatura na zegarku była 80 st. a w rzeczywistości o wiele wyższa koło 110st. , ( mowa o silniku m50 ) , nie problem zamontować w m50 czujnik temp w podstawie , jest dużooo miejsce i obejdzie sie bez spawania alu lub gwintowania albo jakiś trójników...
Avatar użytkownika
czaqqR
Touge Drifter
 
Posty: 196
Dołączył(a): 21 maja 2012, o 19:28
Lokalizacja: okolice ldz

Poprzednia strona

Powrót do Inne

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości