Pojawił się pewien problem, wczoraj auto jeździło normalnie, dziś nie odpala.
BMW e36 swap z 2.0 na 2.5l z Vanosem
Najpierw wpadła mi do głowy pompa paliwa, więc wyciągnąłem pompe. Podłączyłem na chwilę do akumulatora - DZIAŁA
Nastepnie włożyłem, podłączyłem spowrotem tak jak powinna być, przekręcam kluczyk, NIE DZIAŁA.
Więc znowu odłączyłem, podpiąłem do akumulatora i sama pompa działa.
Więc sprawdziłem czy dochodzi do wtyczki która idzie do pompy napięcie i niestety, nie dochodzi.
Bezpiecznik jest dobry, wymieniłem na wszelki wypadek i dalej nic.
Sprawdziałem czy jest dopływ prądu do bezpiecznika i niestety tam juz nie ma sygnalu.
(w przypadku bezpiecznika od np świateł sygnał jest)
Pytanie mam jedno.
Jak idzie dokładnie instalacja.
Od akumulatora do stacyjki, do przekaźnika i dopiero do bezpieczników ?
Jeżeli przekaźnik jest przed bezpiecznikiem, pewnie z nim coś się stało, pytanie gdzie on się znajduje ?
Problem jest taki że wg tego schematu: http://obrazki.elektroda.net/4_1195400685.jpg numer 1 to przekaźnik.
Niestety u mnie wygląda to inaczej. Jakby nie było pierwszego rzędu 1-3
W ogóle nie wiem czy szukam w dobrym miejscu... Jeżeli nie. Bardzo proszę o wskazanie tropu
Aktualnie pompe podpiałem bezposrednio do akumulatora kabelkami, auto zapaliło i działa. Jednak to chwilowe rozwiązanie problemu i upewnienie się że pompa działa w 100%.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc