3 zegary ciśnienie oleju ,temperatury oleju i temperatury wody. Do zegarów nie miałem instrukcji kupiłem używki na allegro w chyba dobrej cenie. Podłączone na logikę i na podstawie instrukcji do nowszych zegarów. Tak więc masa (-) jest na stałe na akumulatorze , plus jeden jest po stacyjce podobnie jak podświetlenie również po stacyjce (było też podłączane próbnie bezpośrednio pod akumulator). Po podpięciu pod oryginalne czujniki jak i pod inne dokupione pierdół co nie miara. Wskaźniki temp. pokazują to samo czyli na zimnym silniku 65st. na rozgrzanym 120st początkowo myślałem ,że po prostu nie pokazują w st C , ale po włączeniu wentylatorów wskazują odrazu max. temp czyli 145st. Ciśnienie oleju tez wariuje pokazując na zasadzie im więcej obrotów tym mniej ciśnienia .
Mam instalację zrobioną na zasadzie wszystkie masy do jednej masy , wszystkie plusy do jedneko plusa , wszystko po stacyjce to jednego po stacyjce. Taką otrzymałem instalacje już z silnikiem i mimo poprawek ,które byłem zmuszony zrobić tak to pozostawiłem bo silnik chodzi dobrze. Próbowaliśmy dawać dodatkowe masy z silnika do budy ale nie dawało to żadnych rezultatów. Ktoś ma jakiś pomysł? Lub ewentualnie mógłby zabrać ,któryś z zegarów i sprawdzić u siebie ?