Główny wyłącznik prądu / hebel

Elektryka, opony, dobór felg itd.

Re: Główny wyłącznik prądu / hebel

Postprzez sputnik » 3 wrz 2008, o 22:33

Jak odłączysz mase akumulatora to skąd prąd ,żeby robić zwarcie? Może się myle , a zaraz mnie ktoś oświeci bo elektrykiem jeszcze nie jestem :)
Avatar użytkownika
sputnik
Touge Drifter
 
Posty: 438
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 15:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: Główny wyłącznik prądu / hebel

Postprzez robacek » 3 wrz 2008, o 22:34

dlatego hebel powinien odcinac tez mase wtedy problem z glowy. ale z zamontowanie kolorowo nie jest..

[edit] no i sputnik byl pierwszy;) chyba odwiedze wujka elektryka i tyle:P
Avatar użytkownika
robacek
Team Prodrift
 
Posty: 1877
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Główny wyłącznik prądu / hebel

Postprzez maÅ‚pa777 » 3 wrz 2008, o 22:41

szefer napisał(a):a jak sie zrobi zwarcie to co Tobie hebel da ??



hebel odcina prąd w całej instalacji równo znaczne z tym jak byś zwalił klemę z akumulatora
Avatar użytkownika
małpa777
DRIFTER
 
Posty: 398
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 22:49
Lokalizacja: Siedlce

Re: Główny wyłącznik prądu / hebel

Postprzez szefer » 3 wrz 2008, o 22:49

aha calkiem mozliwe tez tak do konca sie nie znam na elektryce :P
Ja u siebie tak zrobilem w sumie z 2 powodow:
1.Brak czasu
2.Brak kogokolwiek kto by wiedzial jak to poprawnie zamontowac.
Avatar użytkownika
szefer
IDS PRO
 
Posty: 547
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 14:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Główny wyłącznik prądu / hebel

Postprzez maÅ‚pa777 » 3 wrz 2008, o 22:54

Przecinasz nagrubszy kabel idacy do stacyjki i potem podlaczasz go pod hebel a z hebla ciagniesz dalej z powrotem pod kabel idacy do stacyjki 5min roboty.


Szczerze.Takie połączeni można robić u dziadka w 30-stce. Żeby to miało ręce i nogi to trzeba kupić prawdziwy hebel kilko pinowy. Przewód między alternatorem a rozrusznikiem zrobić na przekażniku i podłączyć pod hebel. Tak samo trzeba zrobić z pompą paliwa. Po to zeby przy dobrym dzwonie samochód nie zapalił się od zwarcia np. na głupim układzie podświetlenia tablicy rej. na które wyleje się paliwo ze zbiornika.
Avatar użytkownika
małpa777
DRIFTER
 
Posty: 398
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 22:49
Lokalizacja: Siedlce

Re: Główny wyłącznik prądu / hebel

Postprzez t1r » 14 maja 2010, o 14:10

ja mam w instrukcji hebla helli 2 pkt: żeby przeciąć plusowy i altek dać bezpośrednio pod aku.k
wyłączy silnik?
Da ktoś zdjęcie z bliska założonego hebla?
Pierścień (ten szeroki) ma być z wierzchu?
t1r
Amator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 maja 2010, o 13:16
Lokalizacja: Warszawa

Re: Główny wyłącznik prądu / hebel

Postprzez Enzo » 14 maja 2010, o 17:14

Ja mam zamontowany 2pkt idziala tzn. wylacza silnik :)
Ale co i jak to nie wiem, kumpel elektryk mi to montowal.
Za tydzien jak auto wroci do mnie postaram ci sie wszystko sfotografowac :grin:
Avatar użytkownika
Enzo
DRIFTER
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 08:07
Lokalizacja: Nysa

Re: Główny wyłącznik prądu / hebel

Postprzez t1r » 15 maja 2010, o 15:50

a czy do tego czasu może mi ktoś podesłać zdjęcie założonego hebla z bliska?
dzięki
t1r
Amator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 maja 2010, o 13:16
Lokalizacja: Warszawa

Re: Główny wyłącznik prądu / hebel

Postprzez Davo » 16 lis 2014, o 22:18

odkopuje bo mam jedna watpliwosc. w bmw, przy aku w bagazniku, przewod plusowy idacy przez auto ma grubosc duzego palca u nogi........ czy taki wylacznik pradowy (6pin itp, profesjonalny) poradzi sobie z obciazeniem (cieplo itd) przy dluzszym kreceniu rozrusznikiem, gdy auto nie bedzie chcialo od razu odpalic? zdaje sobie sprawe ze parametry ten wylacznik ma powiedzmy "zupelnie wystarczajace", ale po cos ten przewod jest taki gruby, a styki na przelaczniku sa sporo ciensze..
Avatar użytkownika
Davo
Król Ronda
 
Posty: 52
Dołączył(a): 11 maja 2012, o 14:22
Lokalizacja: Częstochowa

Poprzednia strona

Powrót do Inne

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości