Uciekł prąd z E30

Elektryka, opony, dobór felg itd.

Uciekł prąd z E30

Postprzez pusty » 22 sty 2012, o 19:19

Witam,
Pytanie kieruje do elektryków, którzy pomogą w ogrnięciu problemu...
Auto E30 wąska lampa 87r. ze swapem na M30B35
Powycinałem dzisiaj troche niepotrzebnych wiązek z auta typu światła wewnętrzne, ABS itp... oraz przewody, które były poprowadzone w kierunku tyłu auta, ale do niczego nie dochodziły... Na koniec okazało się, że gdy chce odpalić auto, to rozrusznik kręci, ale pompy paliwa nie pracują, nie świecą się kontrolki na desce rozdzielczej, przekaźników wogóle nie słychać, światła przednie nie chcą się zapalić, jednym słowem wielka kupa...
Bezpieczniki sprawdziłem, wszystkie są ok. Któryś przekaźnik mógł polecieć??
Ma ktoś jakiś pomysł jak to ogarnąć ??
Avatar użytkownika
pusty
Touge Drifter
 
Posty: 667
Dołączył(a): 29 sie 2010, o 20:31
Lokalizacja: Ostrów WLKP

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez Jajnik » 22 sty 2012, o 20:25

Pewnie masy powywalałeś
Avatar użytkownika
Jajnik
DRIFTER
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 19 lis 2009, o 20:46
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez mtey » 22 sty 2012, o 20:42

A od niepodłączonych mas mogło paść ECU..... :nea:

Napisz dokładnie co obcinałeś...... Pozdro!
Avatar użytkownika
mtey
Touge Drifter
 
Posty: 259
Dołączył(a): 7 sie 2010, o 15:10
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez SŁOMA » 22 sty 2012, o 21:17

najprosciej wyciac juz wszystko i puscic instalacje do potrzebnych rzeczy tylko bo tak to bedziesz szukal igly w stogu siana teraz tak ja to widze :) ;)
Avatar użytkownika
SŁOMA
Drift Team Gliwice
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 20:27
Lokalizacja: GLiwice

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez pusty » 22 sty 2012, o 22:22

Skróciłem luźne przewody, które szły donikąd w lewej części auta od wiązki ze ściany grodziowej.....
skróciłem też zmostkowane zielone przewody ( bodajże 7 badź 8 zlutowanych do kupy ) i fioletowe ( i przy tych nie jestem pewien, czy skręciłem je do kupy spowrotem ).
kojarzycie może za co odpowiadają te przewody ???
Ewentualnie jakby ktoś mógł podesłać schemacik do weryfikacji. Będę pewnie musiał teścia zatrudnić do rekonstrukcji wiązek... :banghead: :banghead: :banghead:
Avatar użytkownika
pusty
Touge Drifter
 
Posty: 667
Dołączył(a): 29 sie 2010, o 20:31
Lokalizacja: Ostrów WLKP

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez .Bizon. » 23 sty 2012, o 09:05

Avatar użytkownika
.Bizon.
Touge Drifter
 
Posty: 188
Dołączył(a): 27 paź 2011, o 07:39
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez krystian325 » 28 sty 2012, o 16:33

musisz sprawdzic te zielone przewody ktore ida do tyłu musisz je wszystkie połaczyc one odpowiadaja za kontrolki i reszte zasilania po zapłonie
krystian325
Amator
 
Posty: 6
Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 18:11
Lokalizacja: kolobrzeg

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez pusty » 28 sty 2012, o 23:43

Wiem, wiem już. Problem rozwiązany, nie zmostkowałem właśnie tych zielonych przewodód....
Ale dzięki wszystkim za podpowiedź... :D
Avatar użytkownika
pusty
Touge Drifter
 
Posty: 667
Dołączył(a): 29 sie 2010, o 20:31
Lokalizacja: Ostrów WLKP

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez Domino » 4 mar 2012, o 12:09

Panowie róznież mam problem z prądem e30 a konkretnie problem z iskrą, poprostu raz jest raz jej nie ma,silnik m20
.Wymieniłem jak narazie przewody WN oraz świece, dziwna sprawa, poprostu raz mam iskre, 2 godziny później jej już nie ma. może ktoś miał kiedyś podobne objawy? może jakieś propozycje od czego zacząć? kopułka,komp,cewka,czujnik wału, aparat?? plus na cewce jest zawsze po zapłonie z tym nie ma problemu. na plaku jak jest iskra to jakoś tak próbuje odpalić ale popryka przez 3 sekundy i gaśnie.
Avatar użytkownika
Domino
Touge Drifter
 
Posty: 116
Dołączył(a): 30 gru 2009, o 12:18
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez Marcin *nemo* » 8 mar 2012, o 19:26

Który rok i co dokładnie to za m20??B20,B25,B27??Rok silnika przed 87 dużo po 87??Wstępnie jeśli założymy że silnik ci chodzi 2 godziny i później już ginie iskra to czujnik położenia wału można go sprawdzić na 2 sposoby sprawdź czy masa jest na cewce jak zginie iskra ew. czy jak ginie iskra to sprawdź czy wtryski dostają sygnał i podają paliwo jeśli nie to na 101%czujnik położenia wału,ale jeszcze powiedz czy silnik wcześniej już chodził jeździł normalnie czy po swapie tak się stało to coś pomyślimy na pewno nie będzie to nic skomplikowanego bo m20 nie jest skomplikowane(no chyba że miałeś jakiś pożar w wiązce,albo było tam wcześniej 5instalacji lpg):).
Avatar użytkownika
Marcin *nemo*
Król Ronda
 
Posty: 52
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 00:48
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez Domino » 9 mar 2012, o 00:11

silnik m20b20, 89 rok , udało mi się go ostatnio odpalić, wskakuje odrazu na 3 tyś obrotów, kumpel miał to samo i u niego był krokowiec.
Niestety dziś znów nie było iskry. sprawa przedstawia sie też tak że na diodach inspekcji palą sie ostatnia żółta i czerwona dioda,nawet po wyciągnięciu kluczyka,a gdy miałem iskre i silnik mi ostatnio odpalił na 98% wtedy nic się nie świeciło, zastanawiam sie jeszcze między kompem a masą.
Avatar użytkownika
Domino
Touge Drifter
 
Posty: 116
Dołączył(a): 30 gru 2009, o 12:18
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Uciekł prąd z E30

Postprzez Marcin *nemo* » 9 mar 2012, o 12:27

Brak iskry i po odpaleniu 3tys obr może być spowodowane kompem musiał byś podmienić na obojętnie jaki komp sprawny na 3 rzędach pinów może być od super ety może być tez od 2.5 jeżeli odpali normalnie to masz przyczynę.Jak nie pomoże to obstawiał bym czujnik położenia wału on steruje iskrą i paliwem i jeśli wszystko wcześniej chodziło to te 2 rzeczy jeżeli silnik kreci normalnie.
Avatar użytkownika
Marcin *nemo*
Król Ronda
 
Posty: 52
Dołączył(a): 15 lut 2012, o 00:48
Lokalizacja: Warszawa


Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości