swap M62 B44 V8 286 do bmw e36 m40 instalacja elektryczna

Elektryka, opony, dobór felg itd.

swap M62 B44 V8 286 do bmw e36 m40 instalacja elektryczna

Postprzez szybkim3 » 30 sty 2012, o 14:25

Witam mam zapytanie do osób ktore maja juz za soba taki swap bo na elektyce sie nie zanam i chcial bym zeby mi ktos przedstawil jakies foty z pracy nad wiazka co trzeba odciac i co wstawic zeby V8 odpalilo i pokazywalo podstawowe parametry silnik mam juz wstawiony tylko teraz elektryka zostala a uparlem sie ze wszytko zrobie sam wiec jak ktos jest kumaty w tym to chetnie wyslucham wskazowek lub tez ma jakies schematy opisy to bym luknol z gory dzieki
szybkim3
Amator
 
Posty: 10
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 19:50
Lokalizacja: kalisz

Re: swap M62 B44 V8 286 do bmw e36 m40 instalacja elektryczn

Postprzez szybkim3 » 31 sty 2012, o 10:33

nikt nic nie wie czy nie chce sie podzielic ????
szybkim3
Amator
 
Posty: 10
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 19:50
Lokalizacja: kalisz

Re: swap M62 B44 V8 286 do bmw e36 m40 instalacja elektryczn

Postprzez lokecgb » 31 sty 2012, o 14:04

Goraco polecam jak zwykle lekture www.e30.de za duzo pisania tam masz opisy pinow itd. Potem troszke wyobrazni i juz . Masz org manual?
Avatar użytkownika
lokecgb
Touge Drifter
 
Posty: 182
Dołączył(a): 21 lip 2008, o 14:03

Re: swap M62 B44 V8 286 do bmw e36 m40 instalacja elektryczn

Postprzez osa13 » 29 sie 2012, o 10:48

Ja własnie robie to samo i walczę z elektroniką. Mam m62 bez vanosa, ale z ews 3. Niestety komplet elektroniki jest z automatu. Rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala. Czy ktoś odlapał kompa od automatu bez zdejmowania ews?
osa13
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23 cze 2009, o 22:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: swap M62 B44 V8 286 do bmw e36 m40 instalacja elektryczn

Postprzez forti » 1 wrz 2012, o 11:29

osa13 napisał(a):Ja własnie robie to samo i walczę z elektroniką. Mam m62 bez vanosa, ale z ews 3. Niestety komplet elektroniki jest z automatu. Rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala. Czy ktoś odlapał kompa od automatu bez zdejmowania ews?


Jak silnik kreci, a nie sa zmostkowane niektore wyjscia ews-u to znaczy ze wszystko ok i powinien odpalic. Podlacz pod kompa to wszystko bedziesz wiedzial. Jesli na instrumencie wyswietla ci P albo N to napewno odpali.
Avatar użytkownika
forti
Król Ronda
 
Posty: 51
Dołączył(a): 11 sty 2010, o 18:29
Lokalizacja: Wroclaw


Powrót do Inne

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Heise IT-Markt [Crawler] i 4 gości