kazzik_yo napisał(a):yeti_e30 napisał(a): silnik jest po modyfikacjach moc okolo 380-400 hp zobaczymy po chamowni bo byl sprawdzany na automacie w cywilnej wersji.
eeeee w jaki sposób hamowaliście automat???
słyszałem kiedyś, że do b54 zakładają kolektor od b50 ale jeszcze nie widziałem. ciekawy jestem wykresu czy rzeczywiście to dużo daje.
sam kolektor nie pasuje inny rozstaw szpilek. automatu wiarygodnie nie da sie shamowac dokladnie ale tak na oko i wprawa chłopakow z v-tec okreslila to na taka moc jesli chodzi o wykres robiłem to w juz jezdzacej e31 koledze z 3cc i mam jego wykres na "m70b54" i jego wypowiedz tyle ze on ma serie jesli chodzi o slupek z m73 a ja mam jeszcze polerowane kanaly wieksze polerowane zawory porting głowic i pierscienie bez zamków . jego wypowiedz odnosnie serii nm73 na osp z m70 dodam jeszcze że silnik m70 mial na tym pomiarze dopiero 3 k km po remącie kapitalnym nie oszczedzone bylo nawet 5 złoty wiec trzymał okolice serii czyli pod 300km + chip czyli okolo 20% mocy wiec widac jak hamowanie automata przekłamuje !!!
Tak wygląda wykres z hamowni dla m70b54 w porównaniu z moim dotychczasowym silnikiem zachipowanym. Wartości są mniej ważne i wynikają z problemów ze zmierzeniem 4hp24 jak i stratą na niej, chodzi o przyrost i afr.
i link do wykresu gdzie nalozone m70b50 i m70b54 :
http://img525.imageshack.us/img525/697/miniscan0180.jpgco do tego kolegi bardzo mi sie podoba jego robota
dzieki za namiar pozdro !