Strona 3 z 5

[S] Mitsubishi Eclipse ori GSX

PostNapisane: 17 maja 2014, o 21:15
przez _Fifo_
Do sprzedania projekt do dokończenia. Mitsubishi Eclipse 2g GSX czyli ori 4x4 2.0T (4g63T), model po FL. Rok prod 1997, sprowadzony z USA ponad 10 lat temu jako lekko uderzony w prawy przedni narożnik. Poza tym, żadnych wypadków. Oryginalnie był biały, został w całości polakierowany na czarno, wraz z komorą jakieś 8-9 lat temu. W obecnej chwili lakier to nie ideał, ale ogólnie trochę czułości ;), jakaś polerka itp. i auto nabierze blasku. Jedynym mocniejszym mankamentem wizualnym jest delikatna wgniotka na lewym przednim błotniku tuż za lampą (Eclipse został kiedyś najechany na parkingu przez nieudolnie cofającego kierowcę). Buda w przyzwoitym stanie (bolączka Eclipse’ów czyli rdza na kielichach wyeliminowana). Za tylnym lewym nadkolem w bagażniku jakaś mała dziurka poza tym ok. Auto mocno doinwestowane, kiedyś całkiem fajnie jeździło. Ostatnie dwa sezony stoi i się marnuje. Auto w większości poskładane, jednakże wymaga moim zdaniem przeglądu co i jak bo chwile stało, na pewno warto by było wyczyścić i zakonserwować podwozie, w większości kosmetyka. Kilku elementów pewnie będzie brakowało, ale to raczej mniej kosztowne sprawy (np. krućce do regulatora ciśnienia paliwa, pompa paliwa, rozrusznik). Aktualne OC, przeglądu z przyczyn oczywistych brak. Poniżej opis co na pokładzie i zdjęcia.

Koła i zawieszenie:
-felgi Momo 17 cali
- zawieszenie gwintowane TEIN Street
- wszystkie wahacze ze sworzniami wymienione na nowe ori Mitsubishi i polakierowane na czerwono
- wszystkie elementy gumowe wymienione na poliuretanowe firmy PROTHANE
- rozpórki przednia i tylna DC Sport

Układ hamulcowy:
- przewody elastyczne wymienione na Goodridge w stalowym oplocie
- na przedniej osi dedykowany Big Brake Kit STOPTECH z klockami HAWK Performance
- na tylnej osi Big Brake Kit AEM (większe tarcze i separator ori zacisku)

Układ wydechowy:
- kolektor rurowy, nierdzewny (nie Chinol), jakiejs amerykańskiej firmy (niestety nie pamiętam nazwy), dedykowany, bardzo dobrze wykonany (nic nie pęka i pasuje w 100%), z wyjściem na zewnętrzny WG
- turbospreżarka hybryda nieistniejącej już chyba amerykańskiej firmy SlowBoyRacing, o potencjale 650KM, dedykowana do Eclipse
- wydech 3 calowy, przelotowy z nierdzewki zakończony tłumikiem HKS Silent dedykowanym do Evo IX
- dp również 3 cale
- zewnętrzny WG ori TIAL

Układ dolotowy:
- filtr gąbkowy ITG
- dolot do sprężarki 4 cale nierdzewka
- w większości 3 cale, częściowo aluminiowy, częściowo z nierdzewni, na złączkach elastycznych ori SAMCO Sport
- zawór upustowy ori HKS SSQV Black
- przepustnica aftermarket 3 cale
- kolektor dolotowy Alu MAGNUS (dodatkowo obspawany i wzmocniony)
- duży customowy IC

Silnik:
- kompletnie przebudowany
- dół silnika: stroker na 2,3 litra (inny wał, kute tłoki, kute korbowody chyba ROSS, panewki główne, korbowodowe i oporowe Clevite77, usunięte wałki balansowe, całość wyważona).
- uszczelka głowicy HKS metalowa
- śruby głowicy ARP
- głowica: obrobione kanały ssace i wydechowe, zawory + 1 mm obrobione na kąty, prowadnice zaworowe z brązu, tytanowe sprężynki i talerzyki, wałki HKS 272/272, regulowane kółka rozrządu chyba FIDANZA
- lekkie koła pasowe UNORTHODOX WHEELS

Układ chłodzenia
- częśc przewodów Samco Sport dedykowanych
- duża aluminiowa dedykowana chłodnica cieczy, chyba Fluidyne

Układ paliwowy:
- ori zbiornik paliwa
- w zbiorniku mocowanie DUAL Walbro, uchwyt na dwie pompy Walbro połączone równolegle, tak, aby spokojnie podołać mocom 600+ i większym pomp brak)
- przewody paliwowe częściowo ori, częściowo Goodridge
- wydajny filtr paliwa
- regulator ciśnienia paliwa ori Aeromotive
- szyna paliwowa ori Aeromotive
- wtryski, cos markowego, chyba RC o jakiejś mega słusznej wydajności, nie pamiętam, musze sprawdzić

Układ przeniesienia napędu:

- sprzęgło dwutarczowe HKS
- skrzynia biegów amerykańskiej firmy TURBOTRIX, manualna dragowa skrzynia biegów, ze wzmacnianymi synchronizatorami wszystkich biegów i jakimis tam dodatkowymi modami)
- short shifter
- wszystkie półosie napędowe HeavyDuty
- wał napędowy jednoczęściowy Aluminiowy dedykowany też jakiejś amerykańskiej firmy
- wszystkie przeguby i łożyska w kołach były wymienione na nowe
- w skrzyni szpera ori KAAZ
- w dyfrze szpera ori KAAZ

Wnętrze:
- wnętrze prawie kompletne (nie ma foteli przednich, bo były kubły i kilku plastików, które gdzies się zawieruszyły, bo przez jakis czas auto było totalnie wybebeszone.
- trzeba też załatwić jakąś kierę i gałkę, oczywiście, jak znajde ori kierownice to będzie, ale na chwile obecna brak

Zewnętrze:
- ori GSX body kit (jest kompletny, choć na zdjęciach nie ma przednich części nakładek progowych)
- maska carbonowa (nie żaden fake, prawdziwe włókno węglowe), niestety lekko pęknięta bo się kiedyś otworzyła w czasie jazdy rozbijając szybę. Dzięki temu jednak jest w aucie nowa szyba czołowa, która ma może z 1000km przejechane. W masce jest dziura odprowadzająca ciepło znad sprężarki.
- w zestawie druga oryginalna maska w kolorze nadwozia.

Elektryka/Elektronika:
- wiązka custom na bazie seryjnej
- komputer sterujący AEM Stand Alone
- wskaźniki EGT, Boost, Oil Press (Apexi, Auto Gauge Peak)

Auto było budowane przez 2-3 sezony etapami. W tym setupie jest od około 5-6 lat. Generalnie 90% części było użytych nowych. Auto w sumie przez ostatnie 8-9 lat nie zrobiło więcej niż 5 tyś km, tak, że maksymalny przelot którejkolwiek z części to właśnie 5 tyś a w wielu przypadkach sporo mniej.

Cena jaka mnie interesuje to 29tyś do negocjacji, ewentualnie w grę wchodzi sprzedaż w jakiejś innej konfiguracji, wtedy to co zostanie na części. Możliwa też jest sprzedaż całości od razu na części, ale to tylko w przypadku gdy znajdzie się chętny na budę. Kontakt pw, via mail biuro@projectxs.pl lub 501-286-860 pon-pt 10-18, sob 11-15. Mogę wystawić na allegro.

FOTY:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: SPRZEDAM , KUPIE samochód nie koniecznie do DRIFTU

PostNapisane: 5 sie 2014, o 14:03
przez rtuber

Re: SPRZEDAM , KUPIE samochód nie koniecznie do DRIFTU

PostNapisane: 11 sie 2014, o 15:34
przez Reth
Panowie i panie... Nie ma nikt z Was jakiegos zalegajacego maluszka (fiat 126p) na sprzedaz?

Moze byc w stanie nawet slabym, byle by byl jezdzacy ;)

Plan jest taki zeby wrzucic silnik i skrzynie od quada i zrobic widebody z metalu.
Ale jak patrze na ceny maluchow to az mi sie odechciewa tej budy i mysle coraz czesciej o starym mini.
Jak byscie cos slyszeli o jakims bobku to dajcie znac.

Pozdrawiam, Reth.

[S] Polonez 1.4 rover

PostNapisane: 24 sie 2014, o 11:12
przez jano_PCC
Witam

Posiadam na sprzedaż Poloneza 1997r. z silnikiem 1.4 od rovera.
Silnik w stanie dobrym, nie bierze oleju, nie grzeje się jest sprawny i żwawy.
Blacharka w dobrym stanie.
Ważne OC i przegląd.

Wyposażenie:
- elektr. szyby
- dodatkowy wiatrak chłodnicy uruchamiany przyciskiem
- kolektor 4-2-1
- lpg
- alusy 15"
- przód obniżony poprzez cięte springi :)

A minusów:
- podarte siedzisko kierowcy
- opadająca szyba prawy tył
- do zrobienia zbieżność
- brak zamka klapki wlewu paliwa

Cena: 2400 zł brutto

Tel: 600 336 807

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: SPRZEDAM , KUPIE samochód nie koniecznie do DRIFTU

PostNapisane: 24 sie 2014, o 18:39
przez Tom.ASH

Re: SPRZEDAM , KUPIE samochód nie koniecznie do DRIFTU

PostNapisane: 6 wrz 2014, o 17:27
przez Jay
sprzedam volvo s80 T6 czyli 2.8 biturbo 272 konie, rok 1999, skrzynia automatyczna, instalacja gazowa, max opcja, nawet ma telefon i rolety w drzwiach, ciemna skóra, auto granatowe, cena 12000zł jak ktoś będzie zainteresowany wyślę zdjęcia

gas gas 450 quad for sale !

PostNapisane: 27 wrz 2014, o 13:07
przez tom as
niecale 1500 km przejechane , öhlins zawieszenie i homologacja na ulice z nowym przegladem ,
opony terenowe na duzych alusach, rok 2004

cena do neg. transport mozliwy : 13500 zl

Obrazek

Re: SPRZEDAM , KUPIE samochód nie koniecznie do DRIFTU

PostNapisane: 29 wrz 2014, o 19:57
przez SzafaTczew
http://www.mobile.de/pl/marka/vw/model/ ... 98326.html
możliwa zamiana za e46 cabrio minimum 3.0

Re: SPRZEDAM , KUPIE samochód nie koniecznie do DRIFTU

PostNapisane: 10 paź 2014, o 18:03
przez wolek1993
Sprzedam mój dupowóz- Saab 9-3 2.2 TiD
http://otomoto.pl/saab-9-3-i-se-2-2-tid-C34764618.html

Re: SPRZEDAM , KUPIE samochód nie koniecznie do DRIFTU

PostNapisane: 20 paź 2014, o 15:07
przez ttomek
Sprzedam AUDI A5
1,8 TFSI
2008 rok
ładny zadbany serwisowany w ASO

wszystko w ogłoszeniu

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4719191188

Re: SPRZEDAM , KUPIE samochód nie koniecznie do DRIFTU

PostNapisane: 2 lis 2014, o 22:47
przez DoktorKazdaDiagnoza
VW T3 Multivan Magnum może akurat kogoś zainteresuje ;)

http://allegro.pl/vw-t3-multivan-magnum ... 00855.html

Re: SPRZEDAM , KUPIE samochód nie koniecznie do DRIFTU

PostNapisane: 3 lis 2014, o 08:02
przez Squad
Game over. Rozwaliles mi system, piękny jest :thumbsup:

Re: SPRZEDAM , KUPIE samochód nie koniecznie do DRIFTU

PostNapisane: 4 lis 2014, o 22:31
przez pornus69
Kolega sprzedaje moje byle e39. Moze ktos szuka daily ;) Nie upalane i nie targane po torach z racji tego ze automat ;)
http://allegro.pl/bmw-540i-v8-e39-mpaki ... 67819.html

[S] Lexus GS300 2JZ-GTE single turbo

PostNapisane: 11 lis 2014, o 21:02
przez michal_5000
Z góry przepraszam, że wpadam tylko do działu "Sprzedam"... Pomyślałem jednak, że może kogoś z Was zainteresuje poniższe auto. Nie jest to wprawdzie driftowóz - ale w sumie mógłby nim być. ;)

Jeśli myślisz o budowie 500+ konnego wozu z 2JZ pod maską - to masz rzadką okazję przejąć mój projekt, gdzie pozostało właściwie wykończenie. Za cenę niższą niż suma części, których byś potrzebował.

Obrazek

Bazą jest europejski Lexus GS300 z 2000 roku, kiera po “naszej” stronie.

MODYFIKACJE

Silnik:
  • silnik 2JZ-GTE VVT-i po kompletnej odbudowie
  • kute tłoki CP Pistons
  • kute korbowody Eagle Rods
  • szpilki korbowodów ARP
  • blok po szlifie
  • panewki wału ACL
  • wał po szlifie, kontroli osiowości i wyważaniu
  • nowe uszczelniacze wału
  • głowica po kompletnej obróbce
  • zawory Supertech (rozmiar większe)
  • nowe uszczelniacze zaworowe
  • nowe prowadnice zaworowe
  • szpilki głowicy ARP
  • nowe uszczelniacze wałków rozrządu
  • pokrywy zaworów chwilowo brzydsze z 2JZ-GE. Oryginalne GTE posiadam, ale nie polecam z racji na nagromadzony nagar
  • olej Motul 300V Competition 15W50
  • całość po złożeniu dotarta zgodnie z zasadami sztuki
  • catch can - niepodłączony
  • nowa, większa chłodnica wody z Lexusa SC

Dolot, wydech, paliwo, zapłon, sterowanie:
  • turbo GT35 od k64
  • blow-off HKS,
  • wastegate TIAL
  • elektroniczny regulator doładowania (EBC)
  • intercooler Autobahn88
  • downpipe wykonany na zamówienie i owinięty bandażem termoizolacyjnym
  • usunięty katalizator
  • kompletny wydech wykonany na zamówienie z kwasówki 3" - Y-pipe - 2 x 2.37"
  • tłumiki z końcówkami wykonane na zamówienie z kwasówki
  • pompa paliwa Walbro 255
  • zmodyfikowany bak i wyeliminowany błąd wskaźnika paliwa
  • regulator ciśnienia paliwa (FPR)
  • zimniejsze świece zapłonowe NGK BCPR7ES
  • EcuMaster DET III
  • Fuel Cut Defender HKS
  • MAP sensor (konwersja z MAF)
  • zregenerowany alternator
  • turbo-timer HKS
  • zegary oil temp, oil press, EGT, boost marki Prosport (AutoGauge na USA)

Napęd:
  • skrzynia automat A340 z Toyoty Aristo V300
  • funkcja zmiany biegów w kierownicy z Toyoty Aristo
  • dodatkowa chłodnica skrzyni biegów
  • wał napędowy z Toyoty Aristo
  • dyfer z Toyoty Aristo

Zawieszenie, koła:
  • gwint Tein
  • hamulce z Toyoty Aristo
  • oryginalne kute felgi Rays Gram Lights 18x9” ET12 i 18x10” ET12 (oczko niższa linia od Volk’ów) + opony 215/40/18 i 235/40/18

Nadwozie:
  • zegary USDM
  • dodane side markery USDM
  • usunięte boczne kierunki EDM
  • tylne lampy USDM
  • klosze lampek drzwi USDM
  • usunięta antena radia EDM
  • usunięta przednia tablica
  • zrolowane tylne błotniki
  • dodaję komplet oryginalnych znaczków dla Toyoty Aristo V300 ;)

Większość prac mechanicznych (w tym cała konwersja na single turbo) wykonana z pedantyczną starannością przez Filipa z Hypertech Racing (https://www.facebook.com/HypertechRacing). Obróbki silnika robione na Krasnobrodzkiej w Warszawie (http://krasnobrodzka-racing.com/).
Dla zainteresowanych - obszerniejsza dokumentacja zdjeciowa z prac tutaj:
https://plus.google.com/u/0/photos/106517865873086609297/albums

Od strony mechanicznej wszystko jest poskładane, silnik dotarty, chodzi jak pszczółka. Pozostaje kwestia prawidłowego wystrojenia - i prawdopodobnie nie da się tego zrobić na DET III. Liczne projekty w Polsce wskazują, że właściwa droga to standalone EcuMaster EMU.

Przed zakuciem na 1.2 bara Lex potrafił zgubić trakcję przy prędkościach “miejskich przelotowych” ;))
Na setupach podobnych do obecnego ludzie osiągają 500-600 hp - i to jest rząd wyniku, którego spodziewam się po wystrojeniu na konserwatywnym doładowaniu 1.5 bar.

Od strony wizualnej - nie ma rdzy, jest kilka śladów po modyfikacjach blacharskich. Auta celowo nie lakieruję, bo zakładam, ze nowy właściciel będzie miał własną wizję.

WYPOSAŻENIE SERYJNE

  • reflektory xenonowe
  • centralny zamek z pilotem
  • czarna, skórzana tapicerka
  • przednie siedzenia elektrycznie sterowane, z pamięcią, podgrzewane
  • elektrycznie sterowana kolumna kierownicy
  • lusterko wewnęrzne automatycznie przyciemniane
  • lusterka boczne elektrycznie sterowane, podgrzewane
  • elektryczne sterowane szyby przód i tył
  • elektrycznie sterowany szklany szyberdach
  • klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa (sprawna)
  • komputer pokładowy z oryginalnym dotykowym wyświetlaczem z 2000 roku :mrgreen:
  • oryginalny telefon pokładowy z zestawem głośnomówiącym :mrgreen:
  • czujnik deszczu
  • ABS
  • worek na narty w tylnym podłokietniku

CENA

Interesuje mnie kwota 46,000 PLN. Zakładam, że potencjalni zainteresowani znają koszty modyfikacji tego kalibru - więc daruję sobie przekonywanie, że to wciąż dużo taniej niż doprowadzenie serii do obecnego etapu. Moja strata jest Twoim zyskiem.

Ew. jestem skłonny rozważyć zamianę na BMW E39 M5 w odpowiednim stanie i kolorze ;)

KONTAKT


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

(s) lexusa is200 z 2jz get okazyjna cena

PostNapisane: 16 lis 2014, o 12:58
przez muszyński
witam. jak w temacie kolega sprzeda w dobre rece is200 z 2jz ge uturbionym. silnik składany przez Bartka Stolarskiego wiec można być pewnym jakości pracy... co i jak dokładnie pod tel 791-593-554 lub na aukcji
Obrazek
cena dla forum 37990
link do aukcji
http://olx.pl/oferta/lexus-is-200-2jzge ... =104474747