LFS+G27 Vs Real Drift

LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez kuliz » 27 cze 2013, o 20:20

Siemka !
Od razu powiem, że jestem nowy na forum, i to jest mój pierwszy post tutaj :) Jestem Patryk, mam 15 lat, i od wielu lat jestem fanem driftu. Gram w LFS od 4 lat z czego rok na G27, i nie chwaląc się jeżdżę profesjonalnie, i wkładam w to całe 400KM które mieści się pod maską S14 :) I tutaj jest moje pytanie, czy wiedza i umiejętności które zdobywam w LFS na G27 ( jeżdżę na ustawieniach przypominających prawdziwy samochód, czyli 900 stopni skrętu, manualna skrzynia + sprzęgło ) przydadzą mi się w przyszłości w prawdziwym drifcie ? G27 kupiłem tylko w tym celu, aby ćwiczyć od łebka :)
Pozdrawiam !
kuliz
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 17:04
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez MeRoPL » 27 cze 2013, o 21:03

Powiem tak : Z tego co słyszałem, to w realu driftuje się inaczej, oraz nijak się ma to jeśli chodzi o odwzorowanie w LFS. Wiem jednak, iż na pewno o wiele szybciej powinieneś ogarnąć w realu podstawy i szybciej będziesz łapał "o co chodzi".

( Posługiwałem się argumentami tych, którzy jeździli w LFS a potem przesiedli się na real )
Avatar użytkownika
MeRoPL
Touge Drifter
 
Posty: 342
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 11:30
Lokalizacja: Łódź

Re: LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez kuliz » 27 cze 2013, o 21:46

Hmm oby to była prawda :) Poczekamy jeszcze na opinię driftujących w realu :)
kuliz
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 17:04
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez Blacky » 28 cze 2013, o 00:32

pewnie, że jest inaczej - przede wszystkim, masz więcej zmiennych, które definiują to, jak polecisz bokiem. rodzaj nawierzchni, opony, zużycie zawieszenia, stan hamulców, układu kierowniczego, stan budy, wszystko. do tego dochodzą przeciążenia - lepiej czujesz, co faktycznie dzieje się z autem. do tego jeszcze dochodzi fakt, że trochę inaczej same opony zachowują się w rzeczywistości.
ale grając w LFS'a dużo łatwiej nabyć nawyki, które po przeniesieniu do rzeczywistości ułatwiają opanowanie samochodu.
Avatar użytkownika
Blacky
Touge Drifter
 
Posty: 569
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Tychy

Re: LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez kuliz » 28 cze 2013, o 11:12

Dzięki wielkie, czyli trochę rzeczy z LFS'a przyda się w przyszłości :)
Pozdrawiam !
kuliz
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 17:04
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez pociagnijWAJCHE » 3 sie 2013, o 15:39

myślę że LFS pomaga wyrobić sobie pewne nawyki np. w tym roku, w zimie jadąc prostą drogą (prędkość miałem nie dużą jakieś 30 - 40km/h) nagle zarzuciło mi tył samochodu tak że byłem praktycznie ustawiony w poprzek drogi, skontrowałem na maxa i udało mi się wyprowadzić auto. Gdy już jechałem prosto dotarło do mnie że wcale się nie przestraszyłem mimo iż od krawężnika dzieliły mnie centymetry, od początku zachowałem zimną krew i wiedziałem co robić, żeby nie odpuścić do końca gazu i kiedy zacząć popuszczać kontrę żeby mnie nie wybiło w drugą stronę. Sądzę że największym problemem po przesiadce z virtuala do realu mogą być występujące przeciążenia których nie ma siedząc przed kompem :D
Avatar użytkownika
pociagnijWAJCHE
Clutch Burner
 
Posty: 25
Dołączył(a): 10 cze 2011, o 16:30
Lokalizacja: Lublin

Re: LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez Blacky » 3 sie 2013, o 22:12

największy problem to zmienne warunki, jeśli masz chociaż kubeł i 3 pkt 2' szelki to te przeciążenia są jeszcze bardziej pomocne
Avatar użytkownika
Blacky
Touge Drifter
 
Posty: 569
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Tychy


Powrót do Drifting Wirtualny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron