LFS+G27 Vs Real Drift

LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez kuliz » 27 cze 2013, o 20:20

Siemka !
Od razu powiem, że jestem nowy na forum, i to jest mój pierwszy post tutaj :) Jestem Patryk, mam 15 lat, i od wielu lat jestem fanem driftu. Gram w LFS od 4 lat z czego rok na G27, i nie chwaląc się jeżdżę profesjonalnie, i wkładam w to całe 400KM które mieści się pod maską S14 :) I tutaj jest moje pytanie, czy wiedza i umiejętności które zdobywam w LFS na G27 ( jeżdżę na ustawieniach przypominających prawdziwy samochód, czyli 900 stopni skrętu, manualna skrzynia + sprzęgło ) przydadzą mi się w przyszłości w prawdziwym drifcie ? G27 kupiłem tylko w tym celu, aby ćwiczyć od łebka :)
Pozdrawiam !
kuliz
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 17:04
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez MeRoPL » 27 cze 2013, o 21:03

Powiem tak : Z tego co słyszałem, to w realu driftuje się inaczej, oraz nijak się ma to jeśli chodzi o odwzorowanie w LFS. Wiem jednak, iż na pewno o wiele szybciej powinieneś ogarnąć w realu podstawy i szybciej będziesz łapał "o co chodzi".

( Posługiwałem się argumentami tych, którzy jeździli w LFS a potem przesiedli się na real )
Avatar użytkownika
MeRoPL
Touge Drifter
 
Posty: 342
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 11:30
Lokalizacja: Łódź

Re: LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez kuliz » 27 cze 2013, o 21:46

Hmm oby to była prawda :) Poczekamy jeszcze na opinię driftujących w realu :)
kuliz
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 cze 2013, o 17:04
Lokalizacja: Bolesławiec

Re: LFS+G27 Vs Real Drift

Postprzez Blacky » 28 cze 2013, o 00:32

pewnie, że jest inaczej - przede wszystkim, masz więcej zmiennych, które definiują to, jak polecisz bokiem. rodzaj nawierzchni, opony, zużycie zawieszenia, stan hamulców, układu kierowniczego, stan budy, wszystko. do tego dochodzą przeciążenia - lepiej czujesz, co faktycznie dzieje się z autem. do tego jeszcze dochodzi fakt, że trochę inaczej same opony zachowują się w rzeczywistości.