Strona 1 z 1

Edycja tekstur samochodu LFS

PostNapisane: 24 sie 2013, o 13:56
przez Lipton335
Czy da się zmienić np kształt poszerzenia nadkoli w samochodzie w lfs ? jeśli tak to jaki program do tego służy ?

Re: Edycja tekstur samochodu LFS

PostNapisane: 24 sie 2013, o 20:06
przez miekki
3ds Max... zmodeler... Teksturami tego nie zrobisz :)

Re: Edycja tekstur samochodu LFS

PostNapisane: 24 sie 2013, o 23:40
przez Lipton335
nie kapuje zbytnio o co w tym chodzi ;) a powiesz mi jeszcze jak zrobić siatke samochodu zeby skina zrobić ?

Re: Edycja tekstur samochodu LFS

PostNapisane: 25 sie 2013, o 01:52
przez miekki
Musisz edytować model - nie da się dodać poszerzeń poprzez tekstury [chyba ze chodzi ci o "poszerzenia" na skinie] :) Żeby zrobić siatkę musisz mieć model (oryginał, pliki .vob są z reguły pozbawione możliwości edycji) oraz program do edycji modeli 3d [3ds max, zmodeler...]. Jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś i nie masz podstawowej wiedzy, to nie masz się nawet za co zabierać - lepiej napisz na driftmods, może ktoś ci zrobi siatkę. Chyba ze chodzi ci o siatki do podstawowych modeli (oryginalne wozy)...

Re: Edycja tekstur samochodu LFS

PostNapisane: 25 sie 2013, o 10:51
przez Lipton335
Nie mam pojęcia i nie robiłem nigdy tego :D Chciałbym zmienić poszerzenia nadkola bo mam poloneza wgranego a na XRT są paskudne :banghead: a z tą siatką to chodzi mi o coś takiego żebym miał rysy auta żeby zrobić skina.. wszystko na tego poloneza