Długo musieliście czekać, ale w końcu się doczekaliście! Przyszedł czas na zamknięcie sezonu, poznanie zwycięzcy i jednocześnie na rozpoczęcie nowej rywalizacji!
Mieliśmy sporo głosów od osób, które deklarowały chęć uczestnictwa w zawodach, ale z różnych powodów przeszkadzał im tweak. Poza tym, jako, że każdy z nas zafascynowany jest Japonią, powstał pomysł stworzenia ligi, która odbywać się będzie bez tweaka i na replikach japońskich obiektów. Tak powstało Virtual Drift Open: Dorifto Tamashi, czyli Dusza Driftu.
Data: 15.02.2014
Godzina: 18:30
Trasa: Ebisu Minami
Serwer : 78.46.161.73
Port : 5696
DOZWOLONE SĄ WYŁĄCZNIE OPONY DROGOWE NORMALNE
NIE STOSUJEMY CHŁODZENIA OPON PODCZAS ZAWODÓW
Formuła zawodów:
Kwalifikacje:
Nie ma przejazdów próbnych, od tego są treningi. Każdy zawodnik ma 2 przejazdy punktowane, o pozycji w kwalifikacjach decyduje najlepszy przejazd. W wypadku, gdy zawodnicy otrzymali tyle samo punktów, pod uwagę brany jest drugi przejazd. Po każdym przejeździe resetujemy auto.
Top16/Top32
Przejazdy próbne tylko w pierwszych parach! W drugim etapie lecimy już bez próbnych, tak, jak to było na 1 rundzie.
Każda para ma 2 przejazdy punktowane, w pierwszym ucieka zawodnik wyżej rozstawiony, potem zamiana. Zasady są następujące: zawodnik uciekający ma jechać tak, jakby jechał kwalifikacje. Goniący ma naśladować linię i kąt uciekającego, atakować, oczywiste, że nie należy kopiować większych błędów.
Briefing:
Przejazd rozpoczynamy od najechania na hopkę, wiadomo, jeżeli skok będzie widowiskowy, a linia dobra, to wpłynie to pozytywnie na wynik przejazdu ze względu na widowiskowość. Następnie dojeżdżamy do ściany, gdzie zaleca się KISS THE WALL, później schodzimy delikatnie do wewnętrznej zakrętu, by potem wyjść na zewnętrzną i zaliczyć zonę. W tej sekcji, między bandą a zoną, starajcie się używać jak najmniej ręcznego. Po zaliczeniu zony schodzimy do wewnętrznego clipa, umieszczonego na końcu zakrętu, robimy przekładkę i schodzimy do wewnętrznej prawego łuku, wychodzimy na jego zewnętrzną na wyjściu za zakrętu i kończymy przejazd.
W parach będzie liczyć się agresja, dojeżdżanie do uciekającego, można lekko dotykać, ale nie może to wpłynąć na przejazd zawodnika uciekającego. Oczywiście linia również będzie brana pod uwagę.
WAŻNE Nie jedziemy do pierwszego błędu, ale tak, jak jest w zasadach D1, czyli nawet w wypadku spina jednego z zawodników drugi musi ukończyć przejazd w poślizgu, w innym przypadku zarządzana jest dogrywka.
Co można, a co nie:
Wyjazd kołem za tarkę - punkty ujemne. Można kosić słupki, z których zbudowana jest zona, ale za wyjazd kołem poza linię będą już punkty ujemne. Za strącenie małego pachołka przy clipie brak konsekwencji, za strącenie dużego punkty ujemne. Delikatne kiss the wall - okej, ale jeśli będzie to skutkowało wytrąceniem z rytmu, będzie traktowane jako błąd, to samo tyczy się kontaktów między zawodnikami w parach, mocniejsze trącenie, widoczne będzie karane. Jak zawsze spin i wyprost = 0pkt. Zabronione jest chamskie hamowanie przez uciekającego.
Zakaz startu obowiązuje wyłącznie sędziów, sztab organizacyjny może startować.
Skiny: wysyłamy do mnie na prywatną wiadomość, mają zawierać poprawną nazwę.
Layout: http://speedy.sh/eEgVa/AU1-VDOEbisu.lyt
Mapka z linią przejazdu:
Serwer otwarty jest cały czas.
Do zobaczenia