ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Krzysi3k » 24 kwi 2014, o 21:36

Lipton335 napisał(a):Nie moge... twoj post stracil sens juz wtedy gdy napisales ze lfs to gra. To jest symulator a jeden z zawodnikow dmp przejechal sie na kierze u kumpla i mowi ze to samo praktycxnie.co u niego wiec oszczedx sobie gadania ze to gra.


Co nie zmienia faktu, że jest grą prawda? :) Fakt jest to symulator, ale nie ma jeszcze takiego co by miał takie odbicie w rzeczywistości jak piszesz :)
Krzysi3k
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 21:03
Lokalizacja: Skórcz

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Lipton335 » 25 kwi 2014, o 00:45

Da się zrobić idealna kopie prawdziwego toru w LFS.. wszystkie wymiary itp itd. Co do mocy.. jedni mówią co innego drudzy co innego.. uczepiliście się tego tak bardzo :banghead: idąc za waszym myśleniem to mam walczyć z autem a moj przejazd ma wyglądać tragicznie ? wole mieć to 800 KM i ustawienia kierownicy i FFB tak jak mam a każdy luk lecieć płynnie. Poza tym widzę że odzywają sie tu osoby którzy na serwerze chyba nawet nie bylo :lollol: są po prostu zwolennikami jazdy w serii i próbują bronić zdania kolegów oraz wmawiać nam po kolei że 800 KM to już nie to :glare: backward entry serią nie zrobisz (mowię o seryjnym skrecie i seryjnej mocy) Co do realizmu.. nie podpieram się własną zmyśloną bajeczką tylko zdaniem prawdziwego kierowcy który lata w DMP. Jeśli powiedział że jeździ mu się prawie jak w swoim driftcarze to pewnie tak jest :scratch: A jeśli mówi się że po przesiadce z LFS-a do driftcara jest łatwiej to jednak jest to symulator który może nie oddaje i 100 % realizmu.. ale i tak trzyma wysoki poziom.
Avatar użytkownika
Lipton335
Touge Drifter
 
Posty: 626
Dołączył(a): 11 sty 2011, o 11:28
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez thompson1235 » 25 kwi 2014, o 11:42

Skoro twierdzisz ze lfs to symulator, a potem modyfikujesz tweakiem ustawienia samochodu na jakieś ogromne sumy to sam sobie w tym momencie zaprzeczasz. Lfs jest symulatorem ale na ustawieniach bez żadnych dodatków. Jeśli twierdzisz, że na surowej wersji lfsa musisz "walczyć z samochodem" to nic tylko przyznanie się, że nie potrafisz dobrze jeździć w tą grę, ale to tylko moje zdanie :)

P.S na mojej g27, kiedy jeżdżę z tweakiem ffb zachowuje się komicznie i ta gra traci cały swój realizm.
Avatar użytkownika
thompson1235
Król Ronda
 
Posty: 93
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 23:33
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez MenToSs » 25 kwi 2014, o 12:20

Ogółem mówiąc.. jeżeli umiesz jeździć to każdą trase przejedziesz na ori. LFS. A jeżeli mówimy o tweaku to maksymalne ustawienia które jeszcze pasują to te które były w minionym sezonie VDO - NIE WIĘCEJ. Choć i tak już ten skręt był przegięty , bo skręt w XRT 36* bodajże , daje większe kąty niż się wydaje , to już zależy od seta. Na lekko większej mocy bez zmiany skrętu , drift zamienia się w coś strasznie banalnego , a wy jeszcze dodajecie skręt.. To żeby wyspinować trzeba się mocno postarać. Ja myślę że Tweak w LFS jest ok , ale żeby nie przesadzić , ale najlepsza rywalizacja jest bez tych wspomagaczy *jak dla mnie*.

Co do tych zawodów , już dawno się odbyły chyba.. a nadal wyników zero. A wcześniejsze wasze zawody przyciągały do siebie amatorszczynę i nikłą frekwencje.. Spróbujcie coś bez tweaka a na pewno ktoś z "lepszych" się pojawi , a frekwencja powinna się polepszyć. Ja organizuje bez żadnych bajerów i zawsze jest dobry poziom , są kąty , jest prędkość , jest płynność , a wy żeby to mieć dodajecie tweaki..
Avatar użytkownika
MenToSs
Touge Drifter
 
Posty: 337
Dołączył(a): 23 gru 2010, o 18:23
Lokalizacja: Hamm(DE)/Szczecin

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez sphinx12 » 25 kwi 2014, o 13:17

Da się zrobić idealna kopie prawdziwego toru w LFS.. wszystkie wymiary itp itd.


nie, nie da sie. gdyby dało sie ustalać przyczepność i strukture nawierzchni to może i by to miało jakikolwiek sens. Teraz wygląda to jakbyś układał pachołki na idealnie gładkim szkle, a potem udawał że to Poznań.

nie podpieram się własną zmyśloną bajeczką tylko zdaniem prawdziwego kierowcy który lata w DMP. Jeśli powiedział że jeździ mu się prawie jak w swoim driftcarze to pewnie tak jest


w DMP może nie latam, ale 247 koni z XRT, a jakieś 230 w E36 to niebo i ziemia. czy nawet tweak, który ma symulować M62B44 do prawdziwego zachowania E30 z M62 sie nawet nie umywa. Tak jak ktoś już wcześniej wspomniał - opony w LFSie nie trzymają wcale. Jeździ się tak, jakby zamiast opon do samochodu założyć plastikowe krążki.

Ale gdyby komuś sie nudziło i miał ochote choć troche przyczepniej (a zarazem mocniej) pojeździć to proszę bardzo -> setup 2JZ :) Od razu wyprzedzam pytania i zarzuty - nie, nie jest to realne, ale na pewno bardziej niż to LFSowe mydełko ;p Przypominam, że jeździmy XRR!! Nie chce mi się wrzucać programów, ale chyba widać co to i sobie znajdziecie na driftbeasts.no :) Aha, zmieniajcie sobie zwężke dolotu i boost wedle upodobań, ja jeżdże na około 550 koni i jest spoko. PS: tym templockiem da się "zasymulować" deszcz - pokombinujcie sobie :)
sphinx12
Clutch Burner
 
Posty: 44
Dołączył(a): 11 cze 2010, o 15:21
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Lipton335 » 25 kwi 2014, o 15:21

thompson1235 napisał(a):Skoro twierdzisz ze lfs to symulator, a potem modyfikujesz tweakiem ustawienia samochodu na jakieś ogromne sumy to sam sobie w tym momencie zaprzeczasz. Lfs jest symulatorem ale na ustawieniach bez żadnych dodatków. Jeśli twierdzisz, że na surowej wersji lfsa musisz "walczyć z samochodem" to nic tylko przyznanie się, że nie potrafisz dobrze jeździć w tą grę, ale to tylko moje zdanie :)

P.S na mojej g27, kiedy jeżdżę z tweakiem ffb zachowuje się komicznie i ta gra traci cały swój realizm.


Mówiąc o walce z samochodem podczas driftu chodzi i o ciągłe kopanie w sprzęgło ratowanie się przed spinem i wgl.. serią potrafie latać tyle że jest to nudne i wgl nie daje frajdy.. to jak jeżdżę możesz sprawdzić ;) wbij na zawody :P co do FFB po prostu nie umiesz go ustawić albo masz ujowego seta ;)
sphinx12 napisał(a):
Da się zrobić idealna kopie prawdziwego toru w LFS.. wszystkie wymiary itp itd.


nie, nie da sie. gdyby dało sie ustalać przyczepność i strukture nawierzchni to może i by to miało jakikolwiek sens. Teraz wygląda to jakbyś układał pachołki na idealnie gładkim szkle, a potem udawał że to Poznań.

Owszem przyczepności nie da się ustawić ale najpierw mówisz o wymiarach a za chwile o przyczepności i strukturze powieszchni.. może się zdecyduj o czym piszesz żeby ta rozmowa miała sens.. P.S z oponami macie racje ale tak jak mówię.. wszystko da się ustawić :razz:
Avatar użytkownika
Lipton335
Touge Drifter
 
Posty: 626
Dołączył(a): 11 sty 2011, o 11:28
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez MenToSs » 25 kwi 2014, o 21:22

Lipton skąd Ty się urwałeś? Jaki nick w LFS..? Bo już szkoda mi czasu i oczu na to co piszesz. I kim jest ten "zawodnik z DMP" który twierdzi że Tweak to to samo co jego wiadrowóz..

Co do zawodów zapraszam do mnie , bo nikt nie ma ochoty z doświadczonych graczy latać na komicznym tweaku.
Avatar użytkownika
MenToSs
Touge Drifter
 
Posty: 337
Dołączył(a): 23 gru 2010, o 18:23
Lokalizacja: Hamm(DE)/Szczecin

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Krzysi3k » 26 kwi 2014, o 07:51

Lipton335 napisał(a): backward entry serią nie zrobisz (mowię o seryjnym skrecie i seryjnej mocy) Co do realizmu..


Serio? Mi na Poznaniu się udaje :) i nie ma z tym problemu przy dobrym secie. To, że czegoś Ty nie potrafisz zrobić nie znaczy, że nikomu się to nie uda.
Krzysi3k
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 21:03
Lokalizacja: Skórcz

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez division » 26 kwi 2014, o 15:03

a kto wam powiedział ze trasy bd na płaskim możne wy tylko urządzacie pierdzenie na płaskim bo już pod górkę to spalisz laczka cenzura spina i do domu D:
pozdro dla cenzura co próbują zniesmaczyć potencjalnych upalaczy do naszego serwera choć na swoim im nie idzie :D zamiast jakaś pomoc z waszej str to wy tylko potraficie cenzura co jest nie fajne waszym zdaniem cenzura mnie wasze zdanie i dalej bd organizować zawody na możliwie najwyższym poziomie a wy sobie walcie na ręcznym po płaskim terenie z 20 przerzutkami jedna prosta zajmijcie się swoim wielkim VDO bo coś głucho o was :D pozdro

Założyciel Virtual Drift Division
division
Amator
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 lut 2014, o 21:24
Lokalizacja: krakow

Re: ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Postprzez Faxior » 26 kwi 2014, o 17:22

puzdro dla baranów co próbują zniesmaczyć potencjalnych upalaczy do naszego serwera...

Smyku, świata po za swoim serwerkiem nie widziałeś. Wiesz, że w LFSie są inne serwery na cracku, a co więcej - na S2?
Każdy z tych "baranów" ma ogromne, wieloletnie doświadczenie w organizacji i startach w zawodach międzynarodowych, które odbywają się na czystym LFSie, bo wtedy wychodzi kto jak jeździ.
...choć na swoim im nie idzie

Na swoim nie idzie? Były serwer Strefy Driftu na cracku prowadzony przeze mnie i Kawę. Co wieczór pełny, 30 osób przez miesiące, zawody top32 (obecnie rozkręca się na S2). To samo z VDO, Kebabami, eJ, zawodami Mentosa, czyli Stylish Chase itd.
zamiast jakaÅ› pomoc z waszej str to wy tylko potraficie pierd...

Próbujemy cały czas pomóc, ja np podałem jakie są najbardziej optymalne ustawienia, a nie drifting dragsterami na lodzie.
Jeśli wydaję ci się, że seryjnym XRT jest bezsensu albo nawet niemożliwe to nie widziałeś nigdy nikogo dobrego, nie byłeś na dobrym serwerze albo zawodach. Dziwne, że wszystkie najlepsze zawody i serwery na świecie są na czystym LFSie,a każdy z tych baranów przejedzie ci każdą trasę dobrą linią nawet pod górkę seryjnym XRG z odpowiednim setupem.
Faxior
Amator
 
Posty: 10
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 19:30
Lokalizacja: Piła

Poprzednia strona

Powrót do Drifting Wirtualny

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości