Polish Drift Masters Rd 1

Polish Drift Masters Rd 1

Postprzez division » 29 kwi 2014, o 22:33

ZAPRASZAMY NA ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS
osoby zainteresowane startem w zawodach proszone są o zgłoszenie się w prywatnej wiadomości na fp http://www.facebook.com/LFS.Virtual.Drift.Division
tam dostanie numer startowy i resztę informacji do zarejestrowania się do zawodów
każdy zawodnik musi posiadać skin z umieszczonym numerem startowym
Obrazek

zawody bez hamachi
bez chłodzenia opon
sterlock na 37-57
Tweak + ustawienia Drift Division 500++
http://www55.zippyshare.com/v/28464283/file.html


Breifing
Pierwsza runda Polish Drift Masters odbędzie się na dosyć lubianym przez graczy torze Poznań. Trasa daje dużo możliwości zarówno dla graczy dopiero zaczynających swą przygodę z driftem jak i dla tych, którzy mają już za sobą dziesiątki kilometrów przejechanych w poślizgu.
Po wyjechaniu z boksów kierujemy się na linię startu. Czekamy na światła startowe i ruszamy. W tej edycji toru Poznań nie startujemy na prostej tylko na łuku gdzie łatwo o utratę kontroli nad pojazdem dlatego warto uważać tutaj z gazem gdyż można zepsuć sobie rozbieg co może skutkować późniejszymi błędami. Po wyjechaniu z łuku śmiało wciskamy gaz nabierając prędkości. Im bardziej efektowne wejście w strefę oceniania tym więcej możecie otrzymać punktów. Po wejściu wychodzimy lekko na zewnętrzną po czym szybko się przekładamy do kolejnego zakrętu, należy bardzo uważać przy przekładce ponieważ nie umiejętna przekładka może skutkować wyspinowaniem za które dostaniemy 0 punktów. Po dobrze wykonanej przekładce wychodzimy na zewnętrzną gdzie zaliczamy długą zonę. Dozwolone jest strącenie czerwonych pachołków rozpoczynających i kończących zonę jednak strącenie pachołka stojącego na wewnętrznej tego zakrętu grozi utratą 5 punktów, to samo tyczy się fioletowego pachołka tuż za zoną dlatego ważne jest aby odpowiednio wcześnie zacząć przekładać się tak aby zaliczyć Clipping Point ( UWAGA: zaliczając CP nie strącamy leżących pachołków) po którym czeka nas kolejna szybka przekładka. Zaraz po niej wychodzimy szeroko na zewnętrzną gdzie zaliczamy kolejną zonę i kierujemy się do ostatniego już CP, który zaliczamy STRĄCAJĄC pachołek, jednak należy zrobić to tak, aby opona pozostała na swoim miejscu. Kończymy za linią mety i wracamy spokojnie na start bądź schodzimy do boksu.
---------------------------
Kwalifikacje:

Skala oceniania pozostaje niezmienna i wynosi ona 0 -100 pkt w kwalifikacjach oraz 0 -10 w przejazdach parami. W zależności od ilości sędziów na każdej z rund punkty przyznane przez każdego sędziego w kwalifikacjach zostają sumowane i zostaje wyciągana z nich średnia.
Przykład:
Sędzia 1 - 78 pkt
Sędzia 2 - 80 pkt
Sędzia 3 - 75 pkt
78+80+75=233 233/3 = 77,(6) więc w tabeli zostaje wpisane 77,7
Oceniana jest linia, kąt, prędkość oraz styl jazdy. Każdy ma DWA, a nie trzy przejazdy bez żadnych próbnych. Po każdym przejeździe resetujemy samochód.
------------------------
Top8/Top4
Każda para ma 2 przejazdy punktowane, w pierwszym ucieka zawodnik wyżej rozstawiony, potem zamiana. Zasady są następujące: zawodnik uciekający ma jechać tak, jakby jechał kwalifikacje. Goniący ma naśladować linię i kąt uciekającego, atakować, oczywiste, że nie należy kopiować większych błędów. Twin trwa do pierwszego błędu, czyli jeśli uciekający/goniący wyspinuje/odprostuje lub wypadnie z trasy to przeciwnik wygrywa przejazd nawet jeśli nie zdołał dojechać do mety. Jednak jeśli zawodnik nie jest pewny co do swojego zwycięstwa ma obowiązek jechać do czasu przekroczenia mety bądź do zatrzymania przejazdu przez sędziego.
W przypadku gdy po dwóch przejazdach zawodnicy będa mieli tyle samo punktów następuje OMT, czyli powtórka dwóch przejazdów.

W przypadku gdy po drugim OMT nie wyłonimy zwycięzcy zawodnicy jada jeszcze raz tylko tym razem zawodnik, który pierwszy popełni błąd odpada. Na rozbiegu uciekający ma OBOWIĄZEK poczekać na goniącego w innym razie sędzia ma prawo zarządzić RERUN (po przekroczeniu linii rozpoczynającej strefę oceniania uciekający nie musi czekać na followera)
Pary sa dobierane na podstawie drzewka 1-8 2-7 3-6 4-5 gdzie kolejne numery oznaczajÄ… pozycjÄ™ w kwali.
-------------------------------
PODSUMOWANIE:

PUNKTY NA +:
* agresywny przejazd
* duża prędkośc i kąt na torze
* efektowne zaliczenie zon i CP
* strącenie pachołka na drugim CP bez przewrócenia opony

PUNKTY NA -:
* strącenie pachołków na wewnętrznej części drugiego zakrętu
* strącenie fioletowego pachołka tuż po pierwszej zonie
* strącenie któregokolwiek z zielonych pachołków na pierwszym CP
* spin za liniÄ… mety
* przewrócenie opony przy ostatnim CP

0 PKT ZA:
* odprostowanie
* wyspinowanie na trasie
* wyjazd 3 kołami za trasę
* wyjazd większą połową samochodu za trasę



ADNOTACJE:
* dotknięcie/przewrócenie opon stojących przy końcu trasy tyłem auta nie będzie skutkowało ujemnymi punktami, tylko wtedy gdy linia przejazdu nie ulegnie zmianie
* dozwolone strącenie pachołków rozpoczynających i kończących zonę,
* sędzia przyznaje punkty ujemne wg własnego uznania jednak nie więcej niż -5 pkt za strącony pachołek
* W przypadku DELIKATNEGO kontaktu pomiędzy zawodnikami w twinie nie będą przyznawane punkty na korzyść przeciwnika natomiast jeśli kontakt będzie skutkował wyspinowaniem/odprostowaniem któregoś z zawodników wynik będzie wynosił 10:0 na korzyść przeciwnika.
* Chamskie hamowanie skutkuje 10:0 dla przeciwnika (patrz punkt powyższy)
* Zawodnik ma prawo do sprzeciwu, sędzia ma wtedy obowiązek udzielić wyjaśnienia dlaczego przyznał taką, a nie inną punktację.
* Zawodnik ma prawo domagać aby sędzia obejrzał powtórkę jeśli uzna, że został oceniony niesprawiedliwie.
* Sędzia ma prawo zarządzić RERUN, czyli powtórkę przejazdu gdy uzna, że przejazd został zakłócony poprzez rozmowy na czacie w trakcie przejazdów bądź wtargnięcie na tor przypadkowego gracza etc.
* W kwalifikacjach dozwolone jest tzw. backwards entry jednak w czasie przejazdów parami nie zaleca się stosowania tej metody wchodzenia w zakręt. W przypadku gdy w wyniku zastosowania w.w. metody przez uciekającego, dojdzie do kolizji, zostanie to potraktowane jako błąd leadera z korzyścią punktową dla przeciwnika.

Więcej informacji już jutro

Obrazek

Generalka po pierwszej rundzie PDM
Obrazek

a tutaj strona jak by ktoś chciał zobaczyć tabele online
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... Ws/pubhtml
Ostatnio edytowano 5 maja 2014, o 08:03 przez division, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
division
Amator
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 lut 2014, o 21:24
Lokalizacja: krakow

Re: Polish Drift Masters Rd 1

Postprzez xmarx123 » 30 kwi 2014, o 07:26

Te ustawienia tweaku są do du** jak my 1 raz jeździmy na tych ustawieniach a organizatorzy już przez dłuższy czas
Lepiej by było jakby tylko moc się zwiększało.
xmarx123
Amator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 07:24
Lokalizacja: Polska

Re: Polish Drift Masters Rd 1

Postprzez DriftFunCk » 30 kwi 2014, o 12:37

Jak dla mnie wszystko ok ;) przyjemnie siÄ™ lata ;)
DriftFunCk
Touge Drifter
 
Posty: 148
Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 18:35
Lokalizacja: Miedziana Góra - Tor

Re: Polish Drift Masters Rd 1

Postprzez xmarx123 » 30 kwi 2014, o 14:22

A czym sterujesz???
xmarx123
Amator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 07:24
Lokalizacja: Polska

Re: Polish Drift Masters Rd 1

Postprzez Lipton335 » 30 kwi 2014, o 23:39

Dla mnie to samo, fajnie się śmiga :grin: a co do tweaka.. dla wszystkich jest nowy a specjalnie przed zawodami jest tydzień treningów więc można się wjeździć..
Avatar użytkownika
Lipton335
Touge Drifter
 
Posty: 626
Dołączył(a): 11 sty 2011, o 11:28
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Polish Drift Masters Rd 1

Postprzez DriftFunCk » 1 maja 2014, o 23:19

Logitech DFP ;) i od początku od kiedy jezdze na serwerach organizatora to wszystko jest ok, fun jest, a do tego i troche inni pomagali na serwerze jak miałem jakieś pytania dotyczące trasy itp.
DriftFunCk
Touge Drifter
 
Posty: 148
Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 18:35
Lokalizacja: Miedziana Góra - Tor


Powrót do Drifting Wirtualny

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości