Polish Drift Masters Rd 2

Polish Drift Masters Rd 2

Postprzez division » 11 maja 2014, o 20:12

ZAPRASZAMY NA ZAWODY POLISH DRIFT MASTERS

Osoby, które rejestrowały się na R1 i mają swój numer startowy mogą od razu się zarejestrować nastomiast osoby, które po raz pierwszy biorą udział w PDM R2 muszą zgłosić się na fanpage aby otrzymać numer startowy.

osoby zainteresowane startem w zawodach proszone są o zgłoszenie się w prywatnej wiadomości na fp http://www.facebook.com/LFS.Virtual.Drift.Division
tam dostanie numer startowy i resztę informacji do zarejestrowania się do zawodów
każdy zawodnik musi posiadać skin z umieszczonym numerem startowym

Obrazek
filmik promujacy PDM RD2
https://www.youtube.com/watch?v=g13KAAl ... t0dAdDHctk

KARPACZ RD2 PDM

BRIEF
"Górska" trasa w Karpaczu jest kolejnym oraz bardzo wymagającym odcinkiem na drugiej rundzie amatorskich zawodów Polish Drift Masters organizowanych przez zespół Virtual Drift Division. Co prawda Live For Speed nie pozwala nam na ukazanie całego piękna Karpacza z powodu braku różnic wysokości jednak to nie czyni go łatwiejszym. Odcinek jest wymagający i pomimo tego, że margines błędu jest bardzo mały, mamy możliwość na efektowną walkę drzwi w drzwi. Rozpoczynamy na dosyć małym rozbiegu na którym tuż po starcie zaczynamy lecieć bokiem aby wpaść w pierwszy lewy zakręt na którym mamy pierwszy CP, strącamy tylko i wyłącznie pachołek, gdyż strącenie opony będzie skutkować ujemnymi punktami. Robimy przekładkę i podjeżdżamy tyłem do bandy przy której oczywiście możemy strącić tyczki, robimy dwie przekładki i wlatujemy w lekki łuk po którym czeka na nas ściana, która często przyciąga do siebie zawodników urywając im zderzaki i niszcząc auta :) Przy ścianie należy jechać szeroko ponieważ na wewn. zakrętu stoją wirażowi więc wpadnięcie na któregoś z nich będzie skutkowało automatycznym zejściem na obserwację a tym samym uzyskanie 0 pkt za przejazd. Na końcu wall'a zaznaczoną mamy zonę przy której musimy się utrzymać, po jej minięciu staramy się wykonać taką przekładkę aby podjeżdżając efektownie tyłem do bandy wpaść w ostatni zakręt przy którym znajduje się ostatni Clipping Point (oczywiście strącamy pachołek, a oponę zostawiamy w spokoju). Nasz LFS'owy Karpacz nie posiada, żadnej szybszej drogi powrotu na start więc kończymy trasę po minięciu żółtej linii i schodzimy do pit.
------
Kwalifikacje:
Skala oceniania pozostaje niezmienna i wynosi ona 0 -100 pkt. W przypadku gdy sędzią jest więcej niż jedna osoba, dogadują się oni między sobą jaki wynik przyznają. Oceniana jest linia, kąt, prędkość oraz styl jazdy. Każdy ma DWA, a nie trzy przejazdy bez żadnych próbnych. Po każdym przejeździe resetujemy samochód.
Miejsce w kwalifikacjach jest przyznawane na podstawie lepszego przejazdu kwalifikacyjnego. W przypadku gdy dwóch lub więcej osób ma ten sam najlepszy wynik (inny niż 0pkt) , brany jest pod uwagę drugi przejazd. Jeśli natomiast także drugi przejazd będzie taki sam , zawodnicy jadą pojedynek w parze w którym wyłoniona zostanie osoba przechodząca do właściwych rozgrywek TOP natomiast wszystkie pozostałe osoby, które uzyskały 2x0 są ustawiane kolejno od góry do dołu.
Przykład:
Zawodnik 1 78 & 60 2 msc w TOP
Zawodnik 2 78 & 61 1 msc w TOP
Przykład 2:
Zawodnik 5: 0&0 1 msc w kwali
Zawodnik 6: 0&0 2 msc w kwali
Pary sa dobierane na podstawie drzewka 1-8 2-7 3-6 4-5 gdzie kolejne numery oznaczają pozycję w kwali.

Top8/Top4
Każda para ma 2 przejazdy punktowane, w pierwszym ucieka zawodnik wyżej rozstawiony, potem zamiana. Zasady są następujące: zawodnik uciekający ma jechać tak, jakby jechał kwalifikacje. Goniący ma naśladować linię i kąt uciekającego, atakować, oczywiste, że nie należy kopiować większych błędów. Twin trwa do pierwszego błędu, czyli jeśli uciekający/goniący wyspinuje/odprostuje lub wypadnie z trasy to przeciwnik wygrywa przejazd nawet jeśli nie zdołał dojechać do mety. Jednak jeśli zawodnik nie jest pewny co do swojego zwycięstwa ma obowiązek jechać do czasu przekroczenia mety bądź do zatrzymania przejazdu przez sędziego.
W przypadku gdy po dwóch przejazdach zawodnicy będa mieli tyle samo punktów następuje OMT, czyli powtórka dwóch przejazdów. W przypadku gdy po drugim OMT nie wyłonimy zwycięzcy zawodnicy jada jeszcze raz tylko tym razem zawodnik, który pierwszy popełni bląd odpada. Na rozbiegu uciekający ma OBOWIĄZEK poczekać na goniącego w innym razie sedzia ma prawo zarządzić RERUN (po przekroczeniu lini rozpoczynającej strefę oceniania uciekający nie musi czekać na followera)
PODSUMOWANIE:
---------
PUNKTY NA +:
* agresywny przejazd
* duża prędkośc i kąt na torze
* efektowne zaliczenie zon i CP
* strącenie pachołków na CP bez przewrócenia opon
* bliski kontakt ze ścianą przez całą jej długość
---------
PUNKTY NA -:
* spin za linią mety
* przewrócenie opony przy CP
-------
0 PKT ZA:
* odprostowanie
* wyspinowanie na trasie
* wyjazd 3 kołami za trasę
* wyjazd większą połową samochodu za trasę
* wpadnięcie na, którąś z osób stojących przy trasie
-------
ADNOTACJE:
* dotknięcie/przewrócenie opon stojących przy CP
* sędzia przyznaje punkty ujemne wg własnego uznania jednak nie więcej niż -5 pkt za oponę
* W przypadku DELIKATNEGO kontaktu pomiędzy zawodnikami w twinie nie będą przyznawane punkty na korzyść przeciwnika natomiast jeśli kontakt będzie skutkował wyspinowaniem/odprostowaniem któregoś z zawodników wynik będzie wynosił 10:0 na korzyść przeciwnika.
* Chamskie hamowanie skutkuje 10:0 dla przeciwnika (patrz punkt powyższy)
* Zawodnik ma prawo do sprzeciwu, sędzia ma wtedy obowiązek udzielić wyjaśnienia dlaczego przyznał taką, a nie inną punktację.
* Zawodnik ma prawo domagać aby sędzia obejrzał powtórkę jeśli uzna, że został oceniony niesprawiedliwie.
* Sędzia ma prawo zarządzić RERUN, czyli powtórkę przejazdu gdy uzna, że przejazd został zakłócony poprzez rozmowy na czacie w trakcie przejazdów bądź wtargnięcie na tor przypadkowego gracza etc.
* W kwalifikacjach dozwolone jest tzw. backwards entry jednak w czasie przejazdów parami nie zaleca się stosowania tej metody wchodzenia w zakręt. W przypadku gdy w wyniku zastosowania w.w. metody przez uciekającego, dojdzie do kolizji, zostanie to potraktowane jako błąd leadera z korzyścią punktową dla przeciwnika.

Drzewko rozgrywek
Obrazek

Generalka po drugiej rundzie PDM
Obrazek
Ostatnio edytowano 19 maja 2014, o 10:51 przez division, łącznie edytowano 1 raz
division
Amator
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 lut 2014, o 21:24
Lokalizacja: krakow

Re: Polish Drift Masters Rd 2

Postprzez porez » 11 maja 2014, o 21:19

nie ma czegoś takiego jak większa połowa samochodu :P

to jest s2 czy znowu się bawicie w jakieś hamachi?
Avatar użytkownika
porez
Touge Drifter
 
Posty: 100
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 21:27
Lokalizacja: Łomża

Re: Polish Drift Masters Rd 2

Postprzez Krzysi3k » 12 maja 2014, o 11:30

Skoro jesteś już 3 kołami po za trasą to przecież "większa połowa samochodu" już też wyjedzie :P Skoro dajecie - za spina po za linią mety czyli poza strefą punktowaną to dlaczego nie odejmujecie pkt za jazdę prosto przed linią rozpoczynającą strefę punktowaną?
Krzysi3k
Clutch Burner
 
Posty: 31
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 21:03
Lokalizacja: Skórcz

Re: Polish Drift Masters Rd 2

Postprzez division » 17 maja 2014, o 09:33

serwer jest bez hamachi :D
division
Amator
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6 lut 2014, o 21:24
Lokalizacja: krakow

Re: Polish Drift Masters Rd 2

Postprzez Mikke » 20 maja 2014, o 17:23

Kto sędziuje w tej lidze?
Mikke
Amator
 
Posty: 18
Dołączył(a): 20 gru 2012, o 18:36
Lokalizacja: Sochaczew


Powrót do Drifting Wirtualny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości