przez CGBrowar » 3 kwi 2016, o 23:47
Witaj, mam ten sam problem co Ty tylko, że ja mam MotoStradę DC Evo.
Z mojej strony postanowiłem, że pozostanę przy napędzie na obie osie lecz całkowicie przeprojektowałem układ kierowniczy bo tak jak Ty na początku kombinowałem z przedłużkami ramion skrętu lecz to nie dawało zamierzonego efektu, a i druga jak zmieniłem drążki przedniej osi na kardany to bardzo szybko się rozwalały (tani chiński badziew) dla tego podjąłem decyzję o całkowitym przeprojektowaniu przedniego zawieszenia.
Zmiany objęły:
1. przycięcie i dodanie do przednich wahaczy drążków zakończonych kulką
2. wywalenie C-huba
3. dodanie górnego wahacza
4. przeniesienie układu skrętnego na górną podpórkę, która leci przez cały model( usztywnienie)
5. przeniesienie i postawienie serwa
6. dodanie żyroskopu
7. zmiana zębatek w tylnym dyfrze
8. one-way w przednim dyfrze
9. zmiana kardanów na takie które pozwolą na wychylenie koła pod kątem 50-60 stopni
na co liczę po tych zmianach? mam nadzieję, że uda się osiągnąć efekt jazdy jak w pojazdach RWD z tym, że stosunek mocy będzie 40% przód, 60% tył.
Jak to będzie jeździć? jeszcze nie wiem, czekam na części do dyferencjałów i muszę skończyć projekty układu skrętnego oraz zawieszenia bo póki co mam zaprojektowane ramiona skrętne i górne wahacze. myślę, że za miesiąc będę miał już poskładany model i będę mógł zacząć testy.