Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Moderatorzy: butch, casus maximus, DRIFT OPEN

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez ping » 6 gru 2009, o 23:00

coeldrift napisał(a):... twierdzę jedynie, że powinno to być świadomym wyborem danego kierowcy.


Świat jest tak zbudowany, że mamy różne cyrki ze swoimi małpami. W tym cyrku jeździmy w kombinezonach.
I są zawodnicy którzy w zawodach na torze Poznań jeździli w kombinezonie malarskim za 12zł (KajaK) bo nie miał kasy ale pomysł był genialny i szeroko komentowany. Pomyśl z czego uszyjesz sobie kombinezon na przyszły rok.
Skoro to dla Ciebie zabawa to proponujesz jakiś materiał na obrusy (byle wzorzysty :rotfl2: ).

A tak już na dokładkę to w życiu nigdy nie jest tak, że wszyscy jeżdżą złomami w porwanych drelichowych ciuchach i NAGLE zjawia się międzynarodowy sponsor i wykłąda miliony ojro, sponsoruje zawodników i zawody i każdy ma super furę i kombinezony i media i w ogóle tylko wręcz przeciwnie. Taki sponsor się nie pojawi jak nie będziemy spełniać po kolei istotnych elementów wizerunku, do którego kombinezon należy w pierwszej kolejności.
I takie elementy się powoli odhaczają w regulaminie. I KTÓREGOŚ pięknego dnia będzie tych elementów tyle co w sportach FIA. Na 2010 rok dochodzi kombinezon.

ps: Piszesz
coeldrift napisał(a):Przemyślcie to sobie na chłodno jeszcze z parę razy

Z punktu widzenia psychologii pisanie protekcjonalne w drugiej osobie świadczy o zaburzeniach komunikacyjnych i utrudnia nawiązywanie długotrwałych i szczęśliwych relacji międzyludzkich :thumbsup:
Avatar użytkownika
ping
DRIFTER
 
Posty: 234
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 22:00

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez TCS » 6 gru 2009, o 23:15

ping napisał(a):ps: Piszesz
coeldrift napisał(a):Przemyślcie to sobie na chłodno jeszcze z parę razy

Z punktu widzenia psychologii pisanie protekcjonalne w drugiej osobie świadczy o zaburzeniach komunikacyjnych i utrudnia nawiązywanie długotrwałych i szczęśliwych relacji międzyludzkich :thumbsup:

:rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
TCS
DRIFTCLUB.pl
 
Posty: 1149
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 16:35
Lokalizacja: POZNAŃ

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez PiotrekJ » 6 gru 2009, o 23:19

Nowość na 2010? Kombinezon był wymagany już w 2007, więc nie wiem jaka to nowość. Wygląd zawodników to totalna podstawa i mam nadzieję, że np. w PFD w tym roku coś więcej będzie wymagane.

Co do regulaminu to szkoda, że nie są wymagane klatki i np. wyłączniki prądu. Rozumiem, że ma to pozostać Drift Open, ale warto by się nad tym zastanowić, żeby jakoś ściągnąć tych lepszych zawodników również.
Avatar użytkownika
PiotrekJ
DRIFTER
 
Posty: 204
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 20:56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez Veber » 6 gru 2009, o 23:28

Wszystko od samego początku 2 strony do ostatniego posta powinno polecieć w kosmos. Jest regulamin, będą wymagane kombinezony, wszystko w tym temacie. Też chciałem, żeby prezydentem został kto inny i... jakoś przeżyłem.
Avatar użytkownika
Veber
Touge Drifter
 
Posty: 742
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez Bartdrift » 6 gru 2009, o 23:53

Temat nazywa sie :"Regulamin - uwagi, opinie, propozycje" i w zalozeniu ma sluzyc dyskusji . Ale rzeczy tak oczywiste jak np. czy nasze auta musza byc osobowe a nie np. ciezarowe (jak wiadomo da sie), czy powinny byc kombinezony lub czy zalezy nam wszystkim, aby drift kiedys stal sie pelnowartosciowym sportem nie powinny chyba podlegac jakiejkolwiek dyskusji !
Proponuje zakonczyc temat kombinezonow. Sprawa jest OCZYWISTA i mimo, ze nie jestem orgnaizaatorem, to uwazam ze nie powinna podlegac jakiejkolwiek dyskusji.
A ze w tym dziale sa inni moderatorzy, to im pozostawiam decyzje o czyszczeniu tematu z rozwazan pt "czy kola powinny byc okragle czy nie" (bo tak to mniej wiecej brzmi! )
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez casus maximus » 7 gru 2009, o 02:03

Miałem czyścić temat dogłębnie, ale jednak większość tych wypowiedzi zostawię.
Usuwam tylko posty kolegi driftera, który był przeciwny kombinezonom, ale ostatecznie wyedytował swoje posty ( kasując ich treść ) przez co ciężko rozpoznać o co tutaj chodzi. Zostawiam tylko te wypowiedzi, które wniosły sporo do dyskusji i wg mnie dużo wyjaśniły w kwestii zasadności bądź niezasadności przepisu w regulaminie dotyczącego kombinezonów.
Avatar użytkownika
casus maximus
Drift Open
 
Posty: 1027
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 16:06
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez Hroop » 7 gru 2009, o 20:46

A ja mam pytanie jak w praktyce wypada taki kombinezon dla mechanika? Czy nie ma problemu żeby w czymś takim startować, na czym głównie (poza ceną oczywiście) polegają różnice między kombinezonami?
Avatar użytkownika
Hroop
Touge Drifter
 
Posty: 304
Dołączył(a): 18 sty 2009, o 23:55
Lokalizacja: Kraków

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez butch » 9 gru 2009, o 00:52

Hroop: Kombinezon dla mechanika od kombinezonu dla kierowcy różni się kilkoma rzeczami:
1. Jest z reguły jednowrstwowy, podczas gdy ten drugi ma kilka wrstw różnych materiałów.
2. Droższe kombinezony dla kierowców wykonane są z niepanych materiałów (Nomex) chroniących ciało kierowcy w przypadku zapalenia się pojazdu (TYLKO w połączeniu z niepalną bielizną, obuwiem, rękawicami i balaklawą i TYLKO a może AŻ przez kilka minut). Kombinezony dla mechaników są z reguły bawełniane.
3. Kombinezony te różnią się również elementami wykończeniowymi (zapięcia, rzepy, ściągacze, pagony do wyciągania kierowcy z auta, mocowania systemu HANS).

Pod względem praktycznym cieńsze kombinezony dla mechaników są bardziej zwiewne, a co za tym idzie bardziej komfortowe pod względem temperatury. Z drugiej strony szwy w kombinezonach dla mechaników nie są zaprasowane "na płasko" i zniwelowane przez miękką, wewnętrzną warstwę tkaniny jak to ma zwykle miejsce w kombinezonach dla kierowców, co za tym idzie nie zapewniają takiego komfortu przy dłuższym siedzeniu w kubełku i ciasno zaciągniętych pasach. Jeśli chodzi o wygląd, to można znaleźć kobinezony dla mechaników, które do złdzenia przypominają te dla kierowców ( na stronie 2 tego wątku są przykłady).

Co do możliwości startu: tak, jak mówi regulamin- można startować w jednoczęściowym kobinezonie mechanika (ogrodniczki i bluza naturalnie odpadają).

Ju-by: Nie martw się, mamy na ten temat takie samo zdanie jak Ty. Kobinezony zostaną w regulaminie i jeśli komuś ten wymóg nie odpowiada, to zapraszmy do udziału w zawodach jak tylko zmieni zdanie :amen:
Avatar użytkownika
butch
Drift Open
 
Posty: 88
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 16:51
Lokalizacja: Poznań

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez Hroop » 9 gru 2009, o 01:04

Dzięki za wyjasnienie ;)
czyli na początek będzie sie trzeba zaopatrzyć w taki dla mechanika pewnie.
Pzdr i do zobaczenia na torze ;)
Avatar użytkownika
Hroop
Touge Drifter
 
Posty: 304
Dołączył(a): 18 sty 2009, o 23:55
Lokalizacja: Kraków

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez casus maximus » 3 mar 2010, o 16:43

Aby dopełnić formalności dokonaliśmy małej w sumie kosmetycznej zmiany w regulaminie. Dotyczy zawodników bez licencji PFD. Myślę, że nawet zrozumiała. :)

13.4. Podczas zawodów serii Drift Open będą również przyznawane punkty do klasyfikacji Driftingowego Pucharu Polski (DPP). Punkty te będą przyznawane tylko zawodnikom nie posiadającym licencji Driftingowych Samochodowych Mistrzostw Polski (DSMP).
13.5. Punkty w ramach DPP będą przyznawane według powyższego schematu przewidzianego dla Drift Open z pominięciem w tejże klasyfikacji zawodników z licencją DSMP.
13.6. Więcej informacji na temat punktacji do DPP znajduje się na stronie http://www.pfd.org.pl
Avatar użytkownika
casus maximus
Drift Open
 
Posty: 1027
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 16:06
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez robacek » 1 maja 2010, o 19:52

czy na dpp trzeba jakos oddzielnie sie zapisac czy zgloszenie na DO jest rownoznaczne ze zgloszeniem sie na DPP? jaka jest cena drift taxi i jak jest to dzielone?

pozdrawiam
Avatar użytkownika
robacek
Team Prodrift
 
Posty: 1877
Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 18:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez casus maximus » 1 maja 2010, o 19:55

Robacek, jest jeden formularz i to jest jednoznaczne. Zaznacz tam tylko w formularzu ewentualnie czy posiadasz licencję PFD czy też nie. :D
Avatar użytkownika
casus maximus
Drift Open
 
Posty: 1027
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 16:06
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez Martinez » 4 maja 2010, o 00:30

A ja chcialem sie dowiedziec jak beda oceniany przejazdy w parach i kwalifikacjach?
Co bedzie brane pod uwage?
W Polsce rozna droge obieraja organizatorzy i sedziowe zawodow driftowych.
Mam nadzieje ze zasady beda takie jak w Japoni czyli kawli to jazda techniczna a pary to agresja i walka.
Avatar użytkownika
Martinez
Król Ronda
 
Posty: 50
Dołączył(a): 30 cze 2009, o 11:17
Lokalizacja: Wroclaw/ Amserdam

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez casus maximus » 4 maja 2010, o 08:14

Martinez napisał(a):czyli kawli to jazda techniczna a pary to agresja i walka.

Oczywiście.
Avatar użytkownika
casus maximus
Drift Open
 
Posty: 1027
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 16:06
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Regulamin - uwagi, opinie, propozycje

Postprzez MÅ‚ody_71 » 4 maja 2010, o 16:59

Mam pytanie odnośnie "laminatów" i klatki. Czy mogę wystartować w zawodach bez klatki jeśli będę miał lekkie tylne drzwi w sedanie?
pozdrawia
Avatar użytkownika
MÅ‚ody_71
Touge Drifter
 
Posty: 235
Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 09:25

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Regulamin

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość