III Runda BARKING DRIFT OPEN

Moderatorzy: butch, casus maximus, DRIFT OPEN

III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez fasola-DO » 17 wrz 2013, o 08:58

Drifting wraca na Wyrazów!!! W dniu 13 października 2013 o godzinie 10.00 na torze kartingowym w Wyrazowie koło Częstochowy odbędzie się III runda BARKING DRIFT OPEN.

Zapraszamy wszystkich fan├│w driftingu, mocnych aut, fanatyk├│w je┼║dzie z po┼Ťlizgu kontrolowanym na wielkie emocje. W zawodach b─Ödziecie mogli zobaczy─ç zawodnik├│w z ca┼éej polski, kt├│rzy zaprezentuj─ů Wam ponadprzeci─Ötne umiej─Ötno┼Ťci w je┼║dzie autem z tylnym nap─Ödem.

Na mikrofonie oczywi┼Ťcie ten sam od lat, ekspert w dziedzinie driftingu i jego g┼éos: Piotr Ping Gr─ůbkowski!!!

Będzie się działo.
21000 KM ju┼╝ czeka, aby zarycze─ç dla Was

Ale to nie wszystko ÔÇô zawody odb─Öd─ů si─Ö przy sztucznym o┼Ťwietleniu!

Harmonogram zawod├│w:

Niedziela:
09.00 ÔÇô 11.00 ÔÇô rozgrzewka
10.00 ÔÇô otwarcie bram dla publiczno┼Ť─çi
11.15 ÔÇô 11.45 ÔÇô briefing
12.00 ÔÇô 13.00 ÔÇô TOP 32 ÔÇô przejazdy w parach
13.10 - 15.00 ÔÇô drift taxi
15.10 ÔÇô 18.00 ÔÇô TOP 16 ÔÇô przejazdy w parach
18.10 ÔÇô dekoracja zawodnik├│w, wr─Öczenie puchar├│w.
18.40 ÔÇô 20.00 ÔÇô drift taxi

*organizatorzy zastrzegaj─ů sobie prawo zmiany harmonogramu.


Wst─Öp dla kibic├│w:
Niedziela: 20 zł

Drift taxi: 100 z┼é (3 okr─ů┼╝enia po punktowanej sekwencji zakr─Öt├│w, bilety sprzedawane w dniu zawod├│w)

Na terenie zawodów będzie obecny katering oraz bezpłatny parking dla widzów.


Info dla zawodnik├│w http://www.drift-open.pl/informacje-dot ... szej-rundy
rejestracja dla zawodnik├│w http://www.drift-open.pl/rejestracja-za ... sze-zawody



ze wzgl─Ödu na du┼╝─ů ilo┼Ť─ç pyta┼ä jaka b─Ödzie trasa - trasa jak w 2011 r.
Ostatnio edytowano 19 wrz 2013, o 12:10 przez fasola-DO, ┼é─ůcznie edytowano 3 razy
Avatar u┼╝ytkownika
fasola-DO
Touge Drifter
 
Posty: 454
Do┼é─ůczy┼é(a): 24 sie 2009, o 13:54
Lokalizacja: Cz─Östochowa

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez Binio » 17 wrz 2013, o 11:50

Czy tylko ja mam problem z rejestracj─ů ?
Avatar u┼╝ytkownika
Binio
Touge Drifter
 
Posty: 401
Do┼é─ůczy┼é(a): 26 kwi 2010, o 10:32
Lokalizacja: Lodz

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez fasola-DO » 17 wrz 2013, o 12:06

Przemys┼éaw Hebda i Konarski Micha┼é wasze zg┼éoszenie jest B┼éad wyst─ůpi┼é z powodu restrykcyjnego formatu zdjecia limit juz zdj─Öty zostaniecie emeilem poproszeni o przys┼éanie fotki

Problemu ju┼╝ nie ma nowi zawodnicy nie dostaj─ů z automatu linku zwrotnego musz─ů czeka─ç a┼╝ admin zrobi akceptacje zawodnika !!!

Przypominamy r├│wnie┼╝ nowym zawodnikom aby zapoznali sie z regulaminem zawod├│w przed rejestracja bez urazy ale nie kt├│rzy traktuj─ů wyraz├│w jako trening !
Avatar u┼╝ytkownika
fasola-DO
Touge Drifter
 
Posty: 454
Do┼é─ůczy┼é(a): 24 sie 2009, o 13:54
Lokalizacja: Cz─Östochowa

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez Mnichu » 17 wrz 2013, o 22:08

zawody sa jednodniowe?
Avatar u┼╝ytkownika
Mnichu
Touge Drifter
 
Posty: 123
Do┼é─ůczy┼é(a): 19 mar 2010, o 12:31
Lokalizacja: Szczecin

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez fasola-DO » 18 wrz 2013, o 06:55

dla widz├│w tak dla zawodnik├│w info w linku
Avatar u┼╝ytkownika
fasola-DO
Touge Drifter
 
Posty: 454
Do┼é─ůczy┼é(a): 24 sie 2009, o 13:54
Lokalizacja: Cz─Östochowa

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez fasola-DO » 18 wrz 2013, o 12:52

rejestracja leci pe┼éna par─ů zaczynaj─ů sp┼éywa─ç wpisowe

Co jaki┼Ť czas b─Öd─Ö uzupe┼énia┼é list─Ö startow─ů z nadanymi juz numerami na zawody

1.Paweł Kalotka
2.Adam Walczak
3.Michał Gajocha
4.Paweł Bednarczyk
5.Kuba Jakubowski
6.Micha┼é ┼Üpi─ůczka
7.Łukasz WIlczek
8.Krzysztof Romanowski
9.Marek Michalak
10.Piotr Kozłowski
11.Rafał Kazana
12.Krzysztof Hajduk
13.Dominik Kaczmarek
14.Sebastian Matuszewski
15.Marcin Stolarz
16.Maciej Młodowski
17.Grzegorz Śnios
18.Grzegorz Reichert
19.Jarosław Cybulski
20.Sławomir Popek
21.Tobiasz Pu┼Ťcian
22.Wojciech Łubkowski
23.Bartosz Ostałowski
24.Kamil Sikora
25.Przemysław Grabarczyk
26.Kajetan Grabarczyk
27.Tomasz Czerwiński
28.Jakub Czuchrowski
29.Karol Piech
30.Marcin Mospinek
31.Grzegorz Hypki
32.Michał Cygan
33.Borys Szymczyk
34.Daniel Paszkowski
35.Radek Habrowski
36.Robert Gajda
37.Michał Mosionek
38.Michal Boruta
39.Wojciech Go┼║dziewicz
40.Łukasz Chowaniec
41.Małek Krzysztof
42.Adam Jarkiewicz
43.Sławek Grausam
44.Jerzy Tecław
45.Patryk Dr├│┼╝dz
46.Michał Wojtan
47.Jakub Prus
48.Mateusz Włodarczyk
49.Łukasz Utratny
50.Jakub Tatara
51.Piotr Kołodziejczyk
52.Piotr G─Ösiarz
53.Jacek Olejnik
54.Michał Piasecki
55.Tomasz Kowalski
56.Krystian Cybulski
57.Rados┼éaw D─ůbrowski
58.Adrian Pękała
59.Radosław Śšwidergał
60.Artur Sobala
61.Marcin Zagalak
62.Marcin Trybek
63.Przemysław Ryń„ca
64.Adam Barszcz
65.Łukasz Tasiemski
66.Jarosław Badeński
67.Łukasz Oriwol
68.Rafał Cibis
69.Łukasz Wróblewski
70.Grzegorz Potocki
Ostatnio edytowano 11 pa┼║ 2013, o 21:18 przez fasola-DO, ┼é─ůcznie edytowano 40 razy
Avatar u┼╝ytkownika
fasola-DO
Touge Drifter
 
Posty: 454
Do┼é─ůczy┼é(a): 24 sie 2009, o 13:54
Lokalizacja: Cz─Östochowa

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez Bartdrift » 18 wrz 2013, o 18:59

Szybkie pytanko: Czy zawody nadal sedziuje FK ?
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Do┼é─ůczy┼é(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez Binio » 18 wrz 2013, o 19:56

W info dla zawodnik├│w jest kto s─Ödziuje
Avatar u┼╝ytkownika
Binio
Touge Drifter
 
Posty: 401
Do┼é─ůczy┼é(a): 26 kwi 2010, o 10:32
Lokalizacja: Lodz

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez Smal » 18 wrz 2013, o 20:08

Bartdrift napisał(a):Szybkie pytanko: Czy zawody nadal sedziuje FK ?


A jak nie s─Ödziuje to pojawisz si─Ö autem? :D Na fb kr─ů┼╝y zdj─Öcie z "prawie" gotowym s15 ls :D
Avatar u┼╝ytkownika
Smal
SaikoD Member
 
Posty: 1053
Do┼é─ůczy┼é(a): 13 cze 2008, o 13:45
Lokalizacja: Świdwin/Gdańsk

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez Bartdrift » 18 wrz 2013, o 21:32

Smal napisał(a):A jak nie sędziuje to pojawisz się autem? :D


Bardzo mo┼╝liwe, ale TYLKO jak faktycznie nie bedzie FK.

Smal napisa┼é(a): Na fb kr─ů┼╝y zdj─Öcie z "prawie" gotowym s15 ls :D


Dawaj te fote bo ciekawy jestem :D

sory za ot
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Do┼é─ůczy┼é(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez fasola-DO » 19 wrz 2013, o 06:43

Skład sędziowski: Mantas Kuzmarskis (Litwa) i David Zalas (Czechy).

Co do FARUK M. KUGAY to nie zgodzę sie ze złymi opiniami na jego temat !!! i zawsze będe go bronił
Avatar u┼╝ytkownika
fasola-DO
Touge Drifter
 
Posty: 454
Do┼é─ůczy┼é(a): 24 sie 2009, o 13:54
Lokalizacja: Cz─Östochowa

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez Dr Moment » 19 wrz 2013, o 08:04

jaki jest limit ilo┼Ťci zawodnik├│w?
Avatar u┼╝ytkownika
Dr Moment
DRIFTER
 
Posty: 153
Do┼é─ůczy┼é(a): 25 sie 2008, o 10:38
Lokalizacja: Bytom

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez fasola-DO » 19 wrz 2013, o 09:01

Dr Moment napisa┼é(a):jaki jest limit ilo┼Ťci zawodnik├│w?


max 70

na dzien dzisiejszy 50 zawodnik├│w zarejestrowanych
Avatar u┼╝ytkownika
fasola-DO
Touge Drifter
 
Posty: 454
Do┼é─ůczy┼é(a): 24 sie 2009, o 13:54
Lokalizacja: Cz─Östochowa

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez Binio » 19 wrz 2013, o 10:55

fasola-DO napisał(a):
Dr Moment napisa┼é(a):jaki jest limit ilo┼Ťci zawodnik├│w?


max 70

na dzien dzisiejszy 50 zawodnik├│w zarejestrowanych


:shock: :scratch:

Czy na park maszyn b─Ödzie przewidziane jakie┼Ť dodatkowe miejsce poza tym kt├│rego jest tam ma┼éo ?
Wpadniecie w najbli┼╝szy weekend na Wyraz├│w ?
Avatar u┼╝ytkownika
Binio
Touge Drifter
 
Posty: 401
Do┼é─ůczy┼é(a): 26 kwi 2010, o 10:32
Lokalizacja: Lodz

Re: III Runda BARKING DRIFT OPEN

Postprzez Bartdrift » 19 wrz 2013, o 11:47

fasola-DO napisał(a):
Co do FARUK M. KUGAY to nie zgodzę sie ze złymi opiniami na jego temat !!! i zawsze będe go bronił


Bronic to go mozesz do upadlego, ale tu nie bardzo jest sie z czym zgadzac. Ten czlowiek oszukal tutaj (w PL) wszystkich, na poczatku podajac sie za kogos kim nigdy wczesniej nie byl i jest to SPRAWDZONE z odpowiedziami na mailach ze stanow wlacznie.
A co do tego jak sedziuje czy co tam robi to nie wnikam, bo mnie to zupelnie nie interesuje ani cala reszta z nim zwiazana. Mnie sam poczatek jego "kariery" wystarczyl akurat.

Ale cieszy mnie osobiscie fakt, ze nie bedzie sedziowal tej rundy :) Fajnie miec mozliwosc pojawienia sie w koncu na Drift Open :)
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Do┼é─ůczy┼é(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Nast─Öpna strona

Powr├│t do News

Kto przegl─ůda forum

U┼╝ytkownicy przegl─ůdaj─ůcy ten dzia┼é: Brak zidentyfikowanych u┼╝ytkownik├│w i 1 go┼Ť─ç