Strona 4 z 6

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 16 sty 2010, o 23:07
przez Veber
RokiDrift napisał(a):a reszta kierowców to mniej znani zawodnicy.

To załóżmy, że dla Ciebie mniej znany Mariusz Mańczak wystartuje w takiej lidze i gwarantuję Ci, że mało który początkujące da radę, bo:
1. Ma rewelacyjnie przygotowany sprzęt
2. Ma cenne doświadczenie z IDS'u
3. Z treningu na trening jeździ coraz lepiej
4. Absolutnie nie czuje strachu o sprzęt

Według regulaminu ma prawo wystartować w DPP.
Podać Ci jeszcze jakiś przykład?
RokiDrift napisał(a):Przepis nie zabrania ale jak myślisz ile będzie takich przypadków??

Wiesz to, jak nie wiesz?

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 16 sty 2010, o 23:25
przez RokiDrift
To jeśli twierdzisz że tylu tak znakomitych kierowców będzie jeździło w DPP i że amatorzy nie mają tam szans to okaże się że Puchar Polski będzie bardziej widowiskowy dzięki kierowcom którzy startują bo mają "widzimisie". Tylko powiedz jaki jest sens kierowcy doświadczonemu startować w niższej lidze po to aby zgarniać puchary i objeżdżać słabszych?? Owszem mogą zdarzyć się przypadki typu "widzimisie" ale wielu to ich nie będzie...

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 16 sty 2010, o 23:30
przez Veber
RokiDrift napisał(a):To jeśli twierdzisz że tylu tak znakomitych kierowców będzie jeździło w DPP

Gdzie ja napisałem że tylu? Wystarczy trzech. Możliwe, że nikt. Bierz pod uwagę różne warianty.

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 16 sty 2010, o 23:42
przez RokiDrift
Veber napisał(a):Gdzie ja napisałem że tylu?

Chciałeś mi jeszcze więcej dać przykładów... (kierowców)

Troche zboczyliśmy z tematu. Puchar Polski zastąpił DS a DS z założenia miało być i było 2 ligą, tak??? Tak.
I nawet jeśli przyjedzie paru kierowców tych lepszych to startując w DO mają szanse a ci początkujący raczej nie... Więc jaka jest idea serii DPP jest ona dla amatorów czy dla tych którym nie chce się zrobić licencji albo chcą zdobyć troche pucharów??? Nie liczmy wyjątków.

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 16 sty 2010, o 23:47
przez Veber
RokiDrift napisał(a):Więc jaka jest idea serii DPP jest ona dla amatorów czy dla tych którym nie chce się zrobić licencji albo chcą zdobyć troche pucharów??? Nie liczmy wyjątków.

DPP jest dla wszystkich bez licencji.

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 17 sty 2010, o 00:01
przez Hroop
Nikt nie mówił że ma być prosto..

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 17 sty 2010, o 00:12
przez Veber
Tak więc właśnie...

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 17 sty 2010, o 00:25
przez butch
Panowie, nie robmy z tego stratgii na skale Napoleona! jest dokladnie tak, jak napisal robacek- klasyfiakcja DO to jedno, a punkty do DPP to drugie. W ostatecznej klasyfikacji danej rundy DO odrzuca sie zawodnikow z licencja i sposrod pozostalych uklada sie pnktacje do DPP. Co do wyjatkow, ktore nie beda wcale chcialy rywalizowac o licencje, to jest tak, jak napisal RokiDrift- pewnie bedzie ich znikoma ilosc, o ile w ogole beda. Nie napinajmy sie tak, Panowie, bo z tego nic dorego nie bedzie. Niech kazdy jedzie swoje i niech zwyciezy najlepszy!

Bartku: Jesli uwazasz, ze to takie zle rozwaizanie, to proponuje zrobic ankiete z udzialem wylacznie zawodnikow (pewnie wiesz, ktorzy toi porafisz ograniczyc udzial w ankiecie do tej wlasnie grupy) z pytaniem: "Czy uwazasz, ze porozumienie miedzy organizatorami Drift Open, a PFD bylo posunieciem dobrym dla polskiego driftingu?" i odpowiedziami TAK i NIE, co da nam obiektywny obraz sytuacji. Jak na razie, to tylko Ty jestes tak ogomnie sceptycznie nastawiony do tej sytuacji i mysle, ze wartoby dowiedziec sie, co mysla inni zawodnicy. Jesli nie boisz sie prawdy, to zrob, prosze, taka ankiete. My sie jej nie boimy i w razie czego bedziemy potrafili przyznac sie do bledu.

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 17 sty 2010, o 00:45
przez Bartdrift
Bac to sie nie boje, ale szczerze, po przemysleniu, to mam to totalnie w dupie. Emocje mi juz opadly, z DO zrobil sie (zrobi raczej) dla mnie PFDkibel i nie mam juz ochoty na dalsze nawet pisanie,a co dopiero ankiety.
Zawsze mi bardzo na DO zalezalo i podpowiadalem najlepsze co przychodzilo mi do glowy. Z jakim efektem - nie minie oceniac.
Mam nadzieje, ze nie zmienicie jednego : Ciaglego szukania sposobu na jak najlepsze zawody.
I szczerze Wam zycze, zeby Wam ta dziwna ( i nie potrzebna) wspolpraca nie zaszkodzila zamiast pomoc.
:wave:

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 17 sty 2010, o 01:34
przez TCS
Bartdrift napisał(a):.... ale szczerze, po przemysleniu, to mam to totalnie w dupie.....

:amen:

I tym optymistycznym akcentem proponowałbym zakończyć i poczekać na zawody :grin:

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 17 sty 2010, o 16:49
przez Junior Drift
poczekamy zobaczymy, ja jestem dobrej mysli :thumbsup:

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 17 sty 2010, o 19:10
przez Bambus
butch napisał(a):Panowie, nie robmy z tego stratgii na skale Napoleona! jest dokladnie tak, jak napisal robacek- klasyfiakcja DO to jedno, a punkty do DPP to drugie. W ostatecznej klasyfikacji danej rundy DO odrzuca sie zawodnikow z licencja i sposrod pozostalych uklada sie pnktacje do DPP. Co do wyjatkow, ktore nie beda wcale chcialy rywalizowac o licencje, to jest tak, jak napisal RokiDrift- pewnie bedzie ich znikoma ilosc, o ile w ogole beda. Nie napinajmy sie tak, Panowie, bo z tego nic dorego nie bedzie. Niech kazdy jedzie swoje i niech zwyciezy najlepszy!


Dobra, mam takie pytanie za swojej strony...
Przypuśćmy, ze w top 32 będzie tak(czysto teretycznie), że 16 zawodników z licencjami, doświadczeniem itp. zmierzy się z 16 bez żadnych licencji, dużego doświadczenia...I teraz ta druga 16tka odpada w top 32.
Odrzucamy zawodników z licencją i przydzielamy punkty DPP. Tylko na jakiej zasadzie skoro 16tka wyleciała w tym samym rozdaniu? Wszyscy po dyszce np?
Bez sensu byłoby gdyby o wszystkim decydowała jedna runda PFD i tam byłyby największe szanse ustawić się na zwycięstwo w DPP
Macie na to jakies rozwiazanie?

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 17 sty 2010, o 19:23
przez RokiDrift
Bambus napisał(a):
butch napisał(a):Panowie, nie robmy z tego stratgii na skale Napoleona! jest dokladnie tak, jak napisal robacek- klasyfiakcja DO to jedno, a punkty do DPP to drugie. W ostatecznej klasyfikacji danej rundy DO odrzuca sie zawodnikow z licencja i sposrod pozostalych uklada sie pnktacje do DPP. Co do wyjatkow, ktore nie beda wcale chcialy rywalizowac o licencje, to jest tak, jak napisal RokiDrift- pewnie bedzie ich znikoma ilosc, o ile w ogole beda. Nie napinajmy sie tak, Panowie, bo z tego nic dorego nie bedzie. Niech kazdy jedzie swoje i niech zwyciezy najlepszy!


Dobra, mam takie pytanie za swojej strony...
Przypuśćmy, ze w top 32 będzie tak(czysto teretycznie), że 16 zawodników z licencjami, doświadczeniem itp. zmierzy się z 16 bez żadnych licencji, dużego doświadczenia...I teraz ta druga 16tka odpada w top 32.
Odrzucamy zawodników z licencją i przydzielamy punkty DPP. Tylko na jakiej zasadzie skoro 16tka wyleciała w tym samym rozdaniu?
Bez sensu byłoby gdyby o wszystkim decydowała jedna runda PFD i tam byłyby największe szanse ustawić się na zwycięstwo w DPP
Macie na to jakies rozwiazanie?


O coś podobnego mi chodziło że Ci z DPP mają małe szanse na zdobycie punktów w DO, chyba że będą jakieś przyznawane dla top 32

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 17 sty 2010, o 23:45
przez butch
Punktacja DPP w ramcah DO bedzie prayznawana w nastepujacy sposob: najwyzsza lokata w DO zawodnika bez licencji jest traktowana pod wzgledem punktacji DPP jak zwyciestwo w runcie DPP (100 pkt,), druga najwyzsza lokata w DO jak zajecie drugiego miejsca w rundzie DPP (2 pkt.) i tak az do 10.

Re: DRIFT OPEN & PFD

PostNapisane: 18 sty 2010, o 00:41
przez robacek
czyli zakladajac ze z 20 zawodnikow dpp do top32 dostaje sie 16 i 16 odpada w tym samym momencie wszyscy ktorzy dostali sie do top 16 dostają po 10ptk a Ci ktorzy sie nie dostali 0 ?