Strona 1 z 4

Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 3 maja 2010, o 19:28
przez robacek
Na stronie prodrift pojawił się dział prezentujący nasz team http://prodrift.net/drifter.php

W tym temacie można też zadawac pytania odnosnie teamu itd.

Pozdrawiam

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 1 wrz 2010, o 11:55
przez Jajnik
Mam pytanie do robacka i mlynarza.
Obaj macie s13 z laminatami z tym, że 2 różne silniki.
Jak wygląda kwestia masy w s13 m62b44 a jak w s13 1jz gte?

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 2 wrz 2010, o 01:09
przez robacek
jest sporo innych czynnikow. ja mam klatke mlynek nie ma. Vka z beemki wazy chyba ok 320kg jz pewnie troche mniej. wiec najlatwiej sprawdzic wage silnikow:) bo tutaj są kola rozne. roznie odelzone auta itd. pzdr

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 8 wrz 2010, o 15:58
przez mateo2603
Elo czy wasz team wybiera się na III Rundę DRIFT OPEN na tor wyrazów ?

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 8 wrz 2010, o 17:27
przez KALI
Tak ale nie w pełnym sqadzie.

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 8 wrz 2010, o 18:10
przez Denis1891
a w jakim składem wybieracie się do Wyrazowa? ;)

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 8 wrz 2010, o 18:16
przez mateo2603
No właśnie w jakim składzie? i czy będzie można kupić wasze koszulki ?

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 9 wrz 2010, o 13:05
przez faranek22
fajnie, czegoś takiego brakowało





------------------------
pożyczki w banku

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 9 wrz 2010, o 13:12
przez robacek
niestety w wyrazowie bedzie tylko Kali prawdopodobnie. problemy kasowe i sprzetowe wyeliminowaly reszte teamu z tej rundy:( za to wiekszym skladem pojawimy sie w lublinie tam tez bedzie stoisko z czapkami i koszulkami.

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 10 paź 2010, o 14:13
przez domel22
witam ja mam takie male pytanie do Mlynarza, powiedz mi czym sie sugerowales przy wyborze silnika czemu 1jz a nie sr20det czy koszta obu silnikow bardzo sie roznia, ktory z nich jest bardziej wytrzymaly i bardziej oplacalny i czy z czesciami tez nie ma problemu ja przepraszam ze tak wypytuje ale chcialbym sobie w przyszlosci sprawic ktorys z tych silnikow i tak szukam informacji za i przeciw

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 10 paź 2010, o 14:55
przez Ray
domel22 napisał(a):witam ja mam takie male pytanie do Mlynarza, powiedz mi czym sie sugerowales przy wyborze silnika czemu 1jz a nie sr20det czy koszta obu silnikow bardzo sie roznia, ktory z nich jest bardziej wytrzymaly i bardziej oplacalny i czy z czesciami tez nie ma problemu ja przepraszam ze tak wypytuje ale chcialbym sobie w przyszlosci sprawic ktorys z tych silnikow i tak szukam informacji za i przeciw


1jz > sr20det. To zupełnie inna liga jest. Poczytaj forum, bo o sr było chyba najwięcej postów, a jz od dawna jest uważany za jednego z najlepszych japońców. Jakby sam jeden Młynek miał Ci wytłumaczyć wszystkie za i przeciw to troszke by to zajęło xD

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 10 paź 2010, o 15:14
przez mlynarz
Z częściami jak to z częściami, do wszystkiego sa tylko do jz droższe i dłużej trzeba czekać,
poza tym jz się nie psuje... :grin: prawie.
A majac 1,8 turbo postanowiłem zrobić dwa kroki do przodu a nie jeden i przeskoczyłem temat sr bo widziałem,
ze czy tak czy tak będzie to inwestycja.Pozatym 1jz jest lepszą baza bo na seri już można latać ladnie,
tylko ze droższy od sr'a.

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 10 paź 2010, o 15:19
przez domel22
a tak za jakies 10tys mozna dorwac juz w dobrym stanie 1jz? a powiedz mi jak mozesz czemu nie rb25det np tez dobra baza i w miare wytrzymaly

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 10 paź 2010, o 15:32
przez mlynarz
samego jz mozna taniej znalezc ale potem kupe gratów do niego trzeba skompletowac.
Rb mysle ze tańsza opcja a silniki bardzo podobne.
Wziałem 1jz bo RB duzo juz było:)

Re: Prodrift.pl drift team

PostNapisane: 10 paź 2010, o 15:38
przez domel22
czyli polecilbys bardziej rb25det dla kogos kto nie posiada dosc sporego zaplecza finansowego