No to mozna ograniczyc moc i opony ale nie wywazenie i prowadzenie samochodu, po co czepiac sie grodzi, ktora jest wlasnie szansa zeby niewielkim kosztem samemu w garazu poprawic prowadzenie auta i umozliwic starty w tych lepszych ligach?
Przykladem moze byc Wiesiek Surowiec, ktory nie jezdzi na federalu rsr a konkuruje z czolowka, ma cofniety motor, spora przyczepnosc na tylnej osi i jakos daje rade na wezszych i tanich oponach.
Mozna bylo to zobaczyc w Załużu, gdzie gosc naprawde dawal rade, taki Kuba Przygonski w super przygotowanym aucie nie potrafil przejechac trasy bez wyprostowania...?
Nie sztuka jest zalozyc nowego federala 285 i miec trakcje na tyle, ale bardzo kosztowna, ja sobie nie moge pozwolic na zakup takich opon bo nie mam takiego sponsora i miec raczej nie bede, szukam swojej szansy wlasnie w cofnieciu silnika i zwiekszeniu przyczepnosci tylnej osi.
W sezonie 2013 jezdzilem z 1JZ pod maska bez cofniecia, zakladalem nawet drogowe opony 285/18 z 2013r (Bridgestone Potenza uzywka) i co? Nie bylo trakcji, moglem spokojnie na Toruniu wbijac 4 bieg, opona sie jarala a auto nie przyspieszalo, dopiero na federalu 265 odczulem faktycznie ze auto mocno przyspiesza ale mnie poprostu na nie nie stac.
Takie ograniczenia tym bardziej zamkna droge tym, ktorzy nie maja duzego budzetu do startu w lepszych ligach.
Mozna ograniczyc moc i stosowane opony bo w tym akurat widac najwieksze roznice, ale nie w wywazeniu i prowadzeniu samochodu.
Po wprowadzeniu zakazu ciecia grodzi trzeba bedzie wkladac aluminiowe v8 i je doladowywac, a czemu to ma sluzyc?
W takim e36 1JZ bez ciecia grodzi siedzi tak samo jak w s13 po cofnieciu motoru 15cm (2-3 gar na lini gornych mocowan amortyzatorow)
Zenki napisał(a):gdzie najnowszą bazą jaką widziałem jest Nissan S15
Z jakim motorem jest to s15?
Sam wisefab nie jest szczytem marzen, taki skret mam u siebie bez tej drogiej zabawki, jedynie mam wyciete laserowo wahacze jednoczesciowe a reszta to przerobione seryjne zwrotnice i gorne mocowania z przesunieciem amora. Chwile zabawy zeby to wszystko zgrac ze soba i mozna sie cieszyc duzym skretem i dobrym prowadzeniem.