czytałem ten temat wcześniej.. nie chciałem się odzywać.. no aleee najnowsza sprawa bez echa obejść się nie może:
viewtopic.php?f=123&t=8538&start=210#p211707
menzuramenzura napisał(a):W przypadku wału bez podpory po środku os wałka na wyjściu ze skrzyni powinna zawsze celować w wałek atakujący w dyfrze, równiez w trakcie jazdy gdy silnik ze skrzynią i dyferek przemieszczają sie nieco. Byc może wał sam w sobie był wykonany solidnie, ale wg mnie robienie tego bez podpory to mocne utrudnianie sobie zycia. To będzie działac poprawnie tylko gdy silnik ze skrzynią + sztywny wał napedowy będzie zawsze idealnie celował w dyfer, co jest wg mnie bardzo trudne, nawet jak ustawisz je do siebie odpowiednio i połączysz do nadwozia na sztywno, to buda przeciez tez nie jest idealnie sztywna. Moze nie dojdzie do takiej usterki jak w tym przypadku z linku ale zywotnośc przegubów przy skrzyni i dyfrze bedzie niższa niz w przypadku gdy wal ma podporę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości