Test sprawnościowy gwintu KW i Koni Sport

Dyskusja na temat driftingu.

Test sprawnościowy gwintu KW i Koni Sport

Postprzez kusy6 » 19 sty 2018, o 19:28

Witam. Przerabiam E46 na driftogruza więc projekt raczej niskobudżetowy. Zakupiłem przednie amory ze sprężynami i camberami od kumpla KW V2 za 150zł bo oba były mokre z oleju i miał na złom wyrzucić a kupił razem z autem, a tylne kupiłem Koni Sport za 99zł używki z allegro. Liczyłem się z tym że wszystkie będą do regeneracji w cenie ok 300zł za sztukę. Pojechałem dziś na stację diagnostyczną i wyszło mi coś takiego: Przód 77% i 79%, a tył 76% i 85%.
Ciśnienie przód 2.2a tył ok 2.8 bara
Więc mogę w to wierzyć czy utwardzone zawieszenie rządzi się swoimi prawami i nawet wylane, maszyny pokazują jak by były sprawne?
Maszynę mają raczej sprawną bo jakieś pół roku temu byłem tam na przeglądzie i jeden amor miał 43% więc przeglądu nie dostałem, i za kilka dni wymieniłem i już wynik wskazywał 78%.

P.S. Koni sport reguluje się wciskając lagę na max w dół i logicznie wkręcając jak śrubę amor się utwardza czy jednak zmiękcza?

https://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/ ... 995/1#zdj3
kusy6
Clutch Burner
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2 sie 2011, o 07:23
Lokalizacja: Mielec

Re: Test sprawnościowy gwintu KW i Koni Sport

Postprzez RC Drifter » 20 sty 2018, o 12:52

Ten test nic nie daje jeśli chodzi o sprawność samego amortyzatora. Na wylanych chińczykach za 50 zł byłby ten sam wynik.
Avatar użytkownika
RC Drifter
Touge Drifter
 
Posty: 688
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 18:52
Lokalizacja: Wysokie Maz. // Podlaskie


Powrót do Ogólna dyskusja

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości