Strona 1 z 3

2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 18 kwi 2011, o 02:20
przez kamkor

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 18 kwi 2011, o 12:09
przez kamkor
Dodalem pliki z driftboxow klasy fan oraz szczegolowe wyniki fan i profi.

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 18 kwi 2011, o 15:14
przez brt
Analizuje sobie swoje przejazdy z przejazdami Terego, Janowskiego i Davidoffa i juz chyba wiem skad powstalo zamieszanie z ocenami driftboxa.

Albo moze ktos umie to wyjasnic bo mi ni cholery nie przychodzi nic do glowy.

W miejscu gdzie byly podlaczane driftboxy (niedaleko startu, miedzy startem a karetka)

Moje auto stalo na wysokosci 129 metrow, Terego na 135, Jankowskiego na 134 a Davidoffa na 138 metrach. Oczywiscie chodzi o metry nad poziomem morza.

Jak to mozliwe ze moje auto stalo nizej o 9 metrow niz davidoffa?

Proponuje wogole zobaczyc co sie dzieje z wysokoscia podczas przejazdow, moje auto potrafilo obnizyc swoj lot o nastepne 3 metry.

A czemu obnizyc swoj lot?

Bo z danych ktore znalazlem plyta lotniska na bemowie znajduje sie na 107 metrach nad poziomem morza :D Tak wiec generalnie to wszyscy latalismy :D

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 18 kwi 2011, o 15:27
przez jano86
Jeżeli występuję w tabeli tylko raz to co to oznacza?

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 18 kwi 2011, o 19:17
przez Ray
Jeśli jesteś tą osobą o której myślę, to miałeś spiny w obu przejazdach tak?

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 18 kwi 2011, o 20:18
przez kamkor
Brt: Najwazniejsze, ze trasa nie jest 50 stopni pod gorke lub w dol. :P Chociaz i tak nie mialo by to duzego wplywu na pomiar predkosci. Uwazasz, ze na plaskiej powierzchni gps pokaze zauwazalnie inna predkosc pozioma w Warszawie i Zakopanym?

Odnosnie kata wychylenia: http://www.driftbox.com/drift.html

Housed inside the DriftBox is a high performance 10Hz GPS engine coupled with sophisticated motion sensors. Speed, Postion, Acceleration and Drift are measured 10 times a second. To measure Drift angle, the angle the vehicle is pointing is computed using the motion sensors, and this is compared with the angle the vehicle is travelling which is computed from the GPS.


Obrazek

Odnosnie predkosci:

http://www.driftbox.com/performance_meter.html

DriftBox uses a GPS system with an update rate of 10 samples per second, which is the fastest GPS engine in its class. From this you get a very accurate speed (±0.1kmh), cornering g-force, acceleration g-force and a very accurate distance measurement (±10cm in 400m).

DriftBox is based on VBOX technology ( http://www.velocitybox.co.uk/ ), which has been used all round the world by the majority of motor manufacturers for a number of years to measure speed, distance and aceleration.

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 18 kwi 2011, o 21:27
przez kamkor
jano86 napisał(a):Jeżeli występuję w tabeli tylko raz to co to oznacza?


Osoby z 1 wynikiem w tabelce, którą podałem:

244 - spiny 2 obu przejazdach.
199 - na wprost w obu przejazdach.

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 19 kwi 2011, o 07:21
przez kazzik_yo
A ja mam pytanie następujące:
za co i w jaki sposób były przyznawane punkty "impress" ?
Właśnie za to i za linie miałem strasznie mało punktów, pomimo dobrej prędkości i kątów i chciałbym wiedzieć co muszę poprawić następnym razem

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 19 kwi 2011, o 07:37
przez Żołnierz
Z tego co wiem to te punkty przyznają sędziowie właśnie za ładne łu tututu, zadymienie itp. Ogólne wrażenie.

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 19 kwi 2011, o 08:03
przez brt
Kamkor poczytaj sobie na jakiej zasadzie gps jest w stanie ustalic predkosc anteny. Jednym z glownych parametrow jest wysokosc.

Niestety wszedzie rozmawiamy o tym jaki to driftbox jest profi a jego punktacje sa super, a tu sie okazuje ze wszyscy latalismy prawie 30 metrow nad lotniskiem i to do tego kazdy na innej wysokosci.

:rotfl2:

Mi wystarczy to ze wlodar byl odemnie szybszy w eliminacjach, a w parach? Zarty na bok, cos bylo mocno nie tak z tymi pudelkami.

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 19 kwi 2011, o 10:10
przez Bartdrift
brt napisał(a):Mi wystarczy to ze wlodar byl odemnie szybszy w eliminacjach, a w parach? Zarty na bok, cos bylo mocno nie tak z tymi pudelkami.

A co ma to do rzeczy ? Powazny Ty Bartek jestes ? Co ma predkosc w kwali do predkosci w parach ?
wysokosci wysokosciami, bo sam jestem w sumie ciekawy czy to ma jakis wplyw, ale ostatnie zdanie to troche smiech.

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 19 kwi 2011, o 10:20
przez brt
Bartdrift napisał(a):
brt napisał(a):Mi wystarczy to ze wlodar byl odemnie szybszy w eliminacjach, a w parach? Zarty na bok, cos bylo mocno nie tak z tymi pudelkami.

A co ma to do rzeczy ? Powazny Ty Bartek jestes ? Co ma predkosc w kwali do predkosci w parach ?
wysokosci wysokosciami, bo sam jestem w sumie ciekawy czy to ma jakis wplyw, ale ostatnie zdanie to troche smiech.



No to niech cie smieszy. Mnie absolutnie nie smieszy. Traktuje temat powaznie.

Jezeli nie wiesz co ma predkosc w kwali do predkosci w parach to trudno. Co chcesz mi powiedziec? Ze Wlodar w parach jechal wolniej niz w kwali?

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 19 kwi 2011, o 12:17
przez Bartdrift
Bartek, odpowiedz na to za chwile na forum zawodniczym

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 19 kwi 2011, o 18:20
przez zółty fuxbmw
kiedy wyniki

Re: 2011 - 1 runda - dane z driftboxów

PostNapisane: 19 kwi 2011, o 20:52
przez kamkor
brt napisał(a):Kamkor poczytaj sobie na jakiej zasadzie gps jest w stanie ustalic predkosc anteny. Jednym z glownych parametrow jest wysokosc.


Bardzo chętnie o tym poczytam lub najlepiej posłucham twojego logicznego wyjaśnienia, według, którego te kilka metrów tak mocno wpłynęło na twoją prędkość.

brt napisał(a):Mi wystarczy to ze wlodar byl odemnie szybszy w eliminacjach, a w parach? Zarty na bok, cos bylo mocno nie tak z tymi pudelkami.


Odpowiem danymi:

Obrazek

Nalezy wziasc pod uwage to, ze wykresy nie sa idealnie nalozone. Brt to kolor niebieski.
Obrazek

zółty fuxbmw napisał(a):kiedy wyniki


Dzisiaj, przepraszam za opoznienie.

kazzik_yo napisał(a):A ja mam pytanie następujące:
za co i w jaki sposób były przyznawane punkty "impress" ?
Właśnie za to i za linie miałem strasznie mało punktów, pomimo dobrej prędkości i kątów i chciałbym wiedzieć co muszę poprawić następnym razem


Odpowiem jutro, dzisiaj juz nie zdaze.