Bartek trochÄ™ przeczysz sobie
niedawno pisałeś że kurde do Nissana wjeżdza rb26 bo jest mocarny od dołu kręci zajebiście i że waga jest do obejścia bo to
nie jest aż taka różnica i w sumie bym sie zgodził bo fajnie plug and play przeróbka plus cofnięcie silnika do tyłu to już bardzo na miejscu, a teraz piszesz że RB25
prawie ten sam silnik, jednak nie robił byś tego bo waga i kurde nikt tego nie robił, u nas też nikt nie wkładał 1JZ do Nissana a widzisz sam stało się, Ja jestem za
jesli chodzi o RB26 nawet w serii i modyfikacje na 450+ bo z tym niema problemu za to jest z częściami i innymi dupsami tutaj plus na korzyść 1JZ chodzi o częsci i
wiedze o tym silniku w Polsce bo w sumie potencjał na mody podobny do RB tyle że z SR jak widać też się da a w D1 wygrywają chłopaki z SR no jezdzi tam chyba
jeden czy dwóch z RB ale to są wyjątki, no tyle że jak pisze Bartek SR powinny szybciej siadać wg Tomei silnik co drugą runde ale Bartek ma u siebie jeszcze chyba pierwszy silnik, śmiga i smiga tylko dyfry i pół osie wymienia więc jak to jest a do delikatnych użytkowników nie należysz napisz coś o tym pozdro koniec mojego hahah smiecia jou