RC Valvoline PUZ Drift Team to ekipa Dragon Customs która współpracuje z nami od roku 2011 Chłopaki sa z nami na zawodach pokazuja swoje umiejetnosci robienia profesjonalnych samochodów w pomniejszonej skali jak rowniez świetnie nimi jeżdża i robia dobry show. Ekipa Dragon Customs bedzie zamieszczac tu swoje newsy i nowinki co w naszym RC Teamie dzieje sie ciekawego
Witam a więc jak "Grzechu" napisał od dziś będę aktualizował temat systematycznie. W 2011 roku jak pierwsi pokazaliśmy tak obszernie RC Drifting na różnych imprezach zawiązanych z driftem. Działo się tak dzięki wsparciu VPDT za co bardzo dziękuje!!! Rok 2012 jest przełomowy dla nas ponieważ firma Valvoline stała się naszym sponsorem dzięki temu wsparciu założyłem z kolegą Valvoline RC Drift Team który będzie odwzorowaniem VPDT. Teraz zamieszczam kilka fot. z przygotowań do 2012 roku:
W trakcie przygotowań jest nowy tor, laweta na 2 auta oraz kilka innych dodatków.
Witam w RC Drifcie tak samo jak Drifcie w 2012 roku panuje prawdziwe zbrojenie się w lepsze i mocniejsze. My postawiliśmy na CS oraz zmiany w rozkładzie masy w modelu no i skręt:) Dziś prezentujemy skręt w moim modelu szacujemy go według pomiarów na około 47* będzie większy około 52* jak dotrą do nas specjalne kardany które pozwalają na promień 55*. W modelu wprowadziliśmy sporo zmian od przeniesienia silnika z tyłu na przód i jego cofniecie o 8mm ww tył wiem trochę zakręcone ale potrzebne i mające spory wpływ na prowadzenie, aż do przebudowy zawieszenia w którym zamontowaliśmy C-hub z 10* CASTEREM oraz 8* CAMBER jednak aby zapewnić pełen styk koła w poślizgu przerobiliśmy mocowanie wahaczy do których przymocowany jest C-hub tak, że otrzymaliśmy -12* caster. Dziś prezentujemy foty skrętu wkrótce większa foto relacja z opisem:)
Grzechu specjalnie dla was zamontowałem CS w modelu czyli zróżnicowanie prędkości na osiach, co jest efektem kontry podczas poślizgu:) A co do zawieszenia sezon doświadczeń z WAMI zrobił swoje:)
Dziś model trafił na setup na którym została ustawiona zbieżność na 0 oraz zmierzone zostały pozostałe ustawienie i wyszło, ze camber mam -8, caster-11 a tył camber-2. Jutro testy i może krótkie video z latania.
Maslo jak ogladam te wasze zabawki to mi "szczeka opadaaa" normalnie uwielbiam te zabawki ogladac hehehe powodzenia i dawaj jakies filmiki jak to lata heheh pozdro z Gliwic
Dokladnie tak jak Sloma napisal... Jestem pod mega wrazeniem! :O Zeby az takie sprzety uzywac do tak malych ''wielkich'' samochodzikow! Naprawde grubo!!
Jeżeli chodzi o ustawienie to w momencie gdy model jest w stocku i ma napęd 4x4 to można ustawić sobie wszystko jak się komu podoba, ale jeżeli zmodyfikuje sie model w taki sposób, że na osiach uzyskujemy różnice prędkości w stosunku 2 obroty tył 1obrót przód. Tak jest mnie to ,każdy detal wpływa na jazdę nawet olej w amortyzatorach oraz rodzaj sprężyn. Ciesze się bardzo, że podoba się wam moja praca włożona w modele bo złożenie modelu to parę godzinek ale już dobry setup oraz odpowiedni dobór to już trochę więcej czasu.