czeskii napisał(a):Panowie szybkie pytanie bo mam nagrane części.
Chcę wiedzieć czy po zastosowaniu mcpersonów od e36, zwrotnic od e36, wahaczy od e46 do tego tuleje acentryczne, czy koło będzie w dobrej pozycji i nie będzie ocierać ?
czeskii napisał(a):Sory oczywiscie chodzi o e30 :d
Nikikin napisał(a):Osobiście nie słyszałem, żeby ktoś doginał aluminiowe wahacze z E46.
Bez ingerencji w wahacz to albo zrobić jakieś fikuśne mocowanie go przy podłużnicy albo przespawanie mocowania w zwrotnicy
W każdym bądź razie takie rozwiązanie się nie opłaca.
Lepiej inne wahacze zapodać.
justin19 napisał(a): Wahacz E46 w ogóle nie nadaje się do E30 bo ustawia koło w złym miejscu. Miałem takie u siebie i tragedia - na drugi dzień spawaliśmy wahacze od E30.
gilu89 napisał(a):tak ale kolejny problem to słaba dostępność zawieszeń gwintowanych na przód do e30.... i tak w kółko
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość