Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez pabloe28 » 22 wrz 2013, o 07:44

Mam kilka pytan moze dla niektorych banalnie proste jednak dla niektorych mniej doswiadczonych osob rozpoczynajacych zabawe z driftem tj ja :) dosc potrzebne tym bardziej ze narazie buduje auto po taniości. Posiadam e30 i niebawem planuje wlozyc juz zakupiony m52b28 :) e30 bedzie stosunkowo lekka gdyz przeszla juz spore odchudzanie, praktycznie wszystko co zbedne polecialo. Oto kilka pytań nad ktorymi rozmyslam:

1. Na jakich kolach, oponkach z tylu latac? na jakim cisnieniu? Przod juz mam Toyo T1R 195/45/15
2. jakie grubosci dystansow na tyl?
3. Zamontowalem rekaw jedynie jakas rada jak sie podlaczyc uklad, czy odpowietrzac normalnie czy jest jakis problem jak juz sie wepne z heblem?
4. Czy z tylu moge zostawic bebny czy wahacze na tarczach wrzucac?
5. Jakie przelozenie dyfra? Dodam ze zostawiam skrzynie m40.

To w sumie takie priorytety ktore mnie dreczą :scratch:
Bede wdzieczny za kazda rade.
pabloe28
Touge Drifter
 
Posty: 104
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 09:25
Lokalizacja: Toruń

Re: Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez Bartezz » 22 wrz 2013, o 10:30

to jaki masz silnik ze masz skrzynie z m40?m40 ? :scratch: to raczej nie polatasz....
wlozysz siilnik zobaczysz jaki dyfer zalozyc
na tył,lepiej zebys zalatwił sobie tarcze i wpiol sie rekawem na tyl,a pod noga przod,odpowietrzanie bez cudów,jak w normalnym ukladzie,pompujesz i odkrecasz odpowietrznik.
Avatar użytkownika
Bartezz
Touge Drifter
 
Posty: 460
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 22:17
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez lojej » 22 wrz 2013, o 11:06

1. 14/15 jak będzie Ci mało to 16... ale raczej 14/15.. chyba ,że pytasz o rozmiar to jaki się trafi niższe profile są bardziej zachowawcze.
2.W jakim celu potrzebne Ci dystanse z tyłu?
3.Możesz się wpiąć w układ rozpinając przewód ,który idzie na tylne koła. Odpowietrzasz NORMALNIE wszystko musisz tylko dobrze dźwignie ustawić aby pompka z hydraulika była maksymalnie wysunięta i nie blokowała przepływu.
Możesz też rozpiąć przód z tyłem wtedy dodatkowy zbiorniczek do rękawa zasada odpowietrzania zmienia się z tyłem wtedy odpowietrzasz rekawem.
4.Możesz zostawiać bębny ale tarcze zawsze będą lepsze
5.Wyjdzie w praniu prawdopodobnie będziesz szukać krótszego
Avatar użytkownika
lojej
Touge Drifter
 
Posty: 687
Dołączył(a): 14 sty 2011, o 19:44
Lokalizacja: Katowice/Siemianowice Śl.

Re: Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez pabloe28 » 22 wrz 2013, o 14:08

lojej napisał(a):2.W jakim celu potrzebne Ci dystanse z tyłu?

jak mi wiadomo to dystanse sie stosuje po to zeby auto bylo szersze a zarazem bardziej stabilne na zakretach ....

Bartezz napisał(a):to jaki masz silnik ze masz skrzynie z m40?m40 ?

m52b28.. skrzynia z m40 podchodzi p&p
pabloe28
Touge Drifter
 
Posty: 104
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 09:25
Lokalizacja: Toruń

Re: Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez lojej » 22 wrz 2013, o 14:36

Oczywiście że tak ale czy one są potrzebne już tobie..
Avatar użytkownika
lojej
Touge Drifter
 
Posty: 687
Dołączył(a): 14 sty 2011, o 19:44
Lokalizacja: Katowice/Siemianowice Śl.

Re: Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez pabloe28 » 22 wrz 2013, o 16:23

no skoro ma auto być szersze ma mieć niżej umiejscowiony środek ciężkości co za tym idzie lepsze w prowadzeniu to czemu nie?
pabloe28
Touge Drifter
 
Posty: 104
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 09:25
Lokalizacja: Toruń

Re: Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez pabloe28 » 22 wrz 2013, o 18:31

coeldrift napisał(a):
pabloe28 napisał(a):m52b28.. skrzynia z m40 podchodzi p&p


Nie byłbym tego taki pewien.

o czyli duże zaskoczenie. moje m52 co prawda lezy jeszcze na palecie ale znajomy wkładał i zapewniał mnie że podchodzi p&p pod skrzynie z m40. będę wdzięczny za podpowiedz(
pabloe28
Touge Drifter
 
Posty: 104
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 09:25
Lokalizacja: Toruń

Re: Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez tony_rider » 23 wrz 2013, o 10:01

Skrzynia do m50/52 to w sumie groszowe sprawy więc nie masz sie chyba o co martwić, jak byś potrzebował taką skrzynie to pisz pw.

Co do dystansów z tyłu, ja mam m54b30 w e30 i mam 5 cm dystans na stronę, jeździ mi się tak dobrze :) Wogóle zajrzyj do mojej galerii w dziale projekty bo mam dosyć podobne auto jakie ty chcesz stworzyć więc zawsze możesz się na nim wzorować:) Jeśli oczywiście chcesz :)

Opony przy m54b30 - mi się najlepiej upala na tyle 195/50/15, optymalna szerokość, w miare niski profil, tył nie podskakuje, jest ok :)
tony_rider
Touge Drifter
 
Posty: 414
Dołączył(a): 6 lis 2012, o 13:59
Lokalizacja: Kraków

Re: Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez rom089 » 24 wrz 2013, o 18:42

ja mam M50b25 i skrzynie z m40 i lata to normalnie nie wiem co to za dziwne stwierdzenia ze nie podejdzie :) a m52 jest taki sam wiec co za problem.. jedynie przy wkładaniu na łapach z e36 i skrzyni z m40 jest mały krzyżak, no i połowa wału musi być z 2.4D
rom089
Touge Drifter
 
Posty: 188
Dołączył(a): 4 kwi 2010, o 17:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez pabloe28 » 26 wrz 2013, o 21:15

coeldrift napisał(a):Montaż skrzyni od M40 przy silniku M50/M52 to druciarstwo i nie ma co do tego wątpliwości. Choćby dlatego, że silnik M40 "stoi" pod innym kątem niż M50/M52.

ok czyli skrzynia m50/m52, moze byc od m50b20? serwo zostanie ori czy trzeba z podwojnym kombinowac, no i jak z walem?
pabloe28
Touge Drifter
 
Posty: 104
Dołączył(a): 30 mar 2011, o 09:25
Lokalizacja: Toruń

Re: Kilka pytań na początek zabawy z driftem

Postprzez Rayu » 26 wrz 2013, o 21:18

Skrzynia od M40 i M50/M52 ma takie same przełożenia. Najlepiej szukaj dyfra z przełożeniem ok 3,90 / 4,10 ;)
Avatar użytkownika
Rayu
Touge Drifter
 
Posty: 312
Dołączył(a): 5 cze 2010, o 11:48
Lokalizacja: Kęty


Powrót do Początkujący

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości